PARTI

sebelum parti, dia da parti dulu da...
dia hanya mkn papadom je
bkn kena gembira ke dapat dua kek??
yeahh, akhirnya berjaya direbut
binatang apa yg dok atas kek dia nih?

Kami telah adakan PARTI hari jadi untuk Ilham Nadeen atau nama manjanya, Eam Padeen atau Hang Nadim yang pertama di rumah CEO & Mem CEO.
Ini adalah parti kejutan, untuk mengejutkan dia kami telah menjemput hampir 30 anak-anak yang kami kenal atau anak-anak sedara sebenarnya, dan seperti biasa, dia tak tau pun ni parti dia. Seperti biasala kan.


Sangatlah penat, malam sampai pagi, pagi sampai tengahari beli barang-barang, tempah makanan [baca: bukannya kami malas nak masak, kami sangat sibuk, sibuk dan sibuk]. Kami sibuk pasal kami akan meninggalkan Malaysia tercinta buat seketika atas urusan kerja.
Ilham terlebih gembira main belon, yang lain terlebih gembira buka hadiah dia dan bergaduh sambil menarik-narik rambut berebutkan hadiah.
Bagus, mereka semua anak-anak yang tau berparti!

~sedang mendengar: The Professor –Damien Rice

MC: Mari sambung bersibuk-sibukan diri.

10 comments:

Lutfi Lokman a.k.a kamitaken said...

dia tahu, dapat 2 kek pon, bukan dia yang bedal banyak.. satgi orang yang ambik gambar nih bedal.. kakakakaka

Makcu said...

aishhhh mane ade, dia pun bedal, dia pi bedal belon, belon pun dia nak mkn, pelik btul, org yg amik gambo ni, kehulur ke hilir amik gambo je, tak pandang makanan pun, gulp!

Anonymous said...

cuu, kau tinggalkn malaya tuk keja ke tuk berpoya2.. aku tak cayalaa kau nih bkeja, kau lebih kpd perkara2 dunia aja!kau cepat pulang, nnti aku rindu!
- si pemerhati-

hamba said...

UNDILAH PARTI YANG MENJULANG ASPIRASI RAKYAT!.. JAUHI RASUAH DAN PENYALAHGUNAAN KUASA.. DEMI MASA DEPAN NEGARA YG LEBIH HARMONI/AMAN/BAHAGIA/SEJAHTERA dan SENTIASA DALAM REDHA ALLAH SWT!! UNDI ANDA PENENTU MASA DEPAN NEGARA.. erkk salah parti ke..

Makcu said...

si pemerhati:aishh tak baek ko mempitnah aku, aku bukannyaa suka sgt bpoya2 ni, takda dlm kamus idop aku taw...yolaa doakan kslamtan aku pi n pulang...

hamba:mmmm ..mmg salah PARTI yaaa incik!!!!:P

makLONG said...

slmt becuti-cuti eropah ! erk... hehehe..

Hj Ahmad Nazif Ishak said...

Gambar 1st tu betul2 comel..
^_^

alizarin said...

hmm..macam mana ntah, terbaca blog MakCu nih..tersenyum-senyum [sengih2] saya membacanya...

ayie said...

ya....sokonglah PARTI cap angsa...he..he....

besnye...ada parti....
rasanye makcu yg terlebih parti....
he..he..

Makcu said...

maklong: selambaa ja ko, aku kan bcuti ke eropah dgn ko, takan nak langgar kontrak kot:P, aku balik kampung laa..

nazif:erk ye kee.. yelaa mcm makcu dia jugak hehhehehe

alizarin:ey sy pun tersenym2 kambing jugak mmbaca komen anda, mkasey sudi bkunjung hehhee

ayie: iskk.. mane ade sy suke pi masjid jaa.. tak suka parti2 penuh kedunyaaan ni huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...