PULANG

selamat tinggal..jumpa lagi nnti ya..
ait mano nih..
sepanjang jln...
lepak dulu sini..
pemandangan yg sejuk.. sejuk di dlm & dilua
tunaikan kewajipan..
moge slamat pulang..
lapangan terbang terbesar di Asia..jauhhh beno..
crocs suda penat..mau pulang...




Sudah PULANG dari kampung halaman.
Pengalaman yang indah, bahasa yang indah, tempat yang indah, orang yang indah, makanan yang indah, masjid yang indah, rancangan TV yang indah, tandas saja kurang indah!

~sedang mendengar: Lovers in Japan-Coldplay

MC: Saya akan ke kampung lagi satu bulan 7, insyAllah..
Saya memang banyak kampung...

7 comments:

azman said...

Laaa dh baaalikkkk daaah cepat yea masa berlalu....hehehe neway gambar2 nyer mmng cantik...camera mahal ke? murah? ke dpt freee???orng bg hadiah ek???

Anonymous said...

-THE BABE-
cuti lagi?
amboi2 sudah2la tuh, pegila kerja
kau da jadi boss ke asyik bercuti sakan je ni..:P
dgr cerita dah ada kerja baru menanti, baguslah murah rezki..

Seladang said...

Ehhhh Merahnya bendera tu macam bibir Najib Rosmah!

alizarin said...

Kalau dah balik tu jangan lupa ole-ole untuk kitorang..hihi

Makcu said...

azman: laaaaaa...iyaaa dabalik da lat tempat lain da nih hehehhe...
tak kamera cap ayam jee... erkk ke takde jenama kamera yg sy gunakan nii hehhee.. beli2 kumpul btahun2 duit nak bli kamera cap ayam nih

the babe: amin.. mana tau aku jadi boss satu ari nnti, sakan kee aku cuti mane ade.. cuti nih byk tak rancang ar,main redah je cuti hehhehhe.
aha..mane tau, alhamdulillah aku dapat keja baru daa.. tp masuk lambat kot, ade byk menda nak stlekn dlu.

seladang:ehh..bukan dia punya bibir lagi merah keee opsssss..

alizarin:heheheh.. tak sempat balik.. da ke tempat lain pulak... hehee...ade2 ole2.. dlm gambo tuh.. amiklaa hehhehehe:P

Paksu said...

Makcu! Beijing ye? Saya pun pegi Beijing aritu. I agree with the "tandas kurang indah" part!

Makcu said...

yearghhhh..ahalaaa..mmg pun hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...