LANGKAWI

mana spa dia?
jauh lagi nak sampai bilik...huarhh
dari dlm bas pendek
jauh menurun
tinggi mendaki
apa nama menatang ni ?

bukan bot lanun kan tu
comel je gelas..8 kali tambah pun ttp dahaga
teman sepermainan di sana

aala sesat lagi... ni bilik sapa pulak ?
dari dlm.. misteri btulla tempat ni
ye memang berjaya rempit pakcik2 ni bwk bas pendek



Selepas pulang dari kampung halaman, kami sudah berada di LANGKAWI pula.
Magik kan, tiada yang magik, yang magik hanyalah duit yang tiba-tiba sudah hampir ke penghujungnya.
Sedang saya enak-enak merakam gambar di sekitar tempat penginapan tiba-tiba:

Pakcik misai tebal: Ek nak, hang ni tangkap-tangkap gamba ni.. nak wat serbey [survey] ka?
Saya: Survey apa pakcik?
Pakcik misai tebal: Serbey tempat nak menikoh...hehhehehe[sambil membetulkan misai tebalnya]
Saya: Ilang akaiii kaa apoo pakcik, pahal pulak aku nak menikah kat sini.. wat kat rumah sudalaaahh...[jawapan ikhlas ini hanya di dalam hati]
: Isk.. takdelaa pakcik.. saya suke amik gamba je...[muka malu kehijau-hijauan, kalau malu muka hijau kan]

~sedang mendengar: Kamu-Nitrus

MC: Pakcik nih banyak-banyak soalan, soalan manja ni pulak yang dia cuba tanyakan... Memang manja...

6 comments:

alizarin said...

hahahahahahaa...Pak Cik tu try nak ngorat makcu sebnarnya...tak pun buat menantu [maklumla orang cantik]..buat-buat tak paham pulak dia...

hamba said...

mmm.. puan..puan.. kamu nie suka benar berfoya-foya.. erkk! dunnyya sungguh! :)

Anonymous said...

aku rasa pakcik misai tebal nak nikah dgn kau...
bini ke 4, kau mesti suka kan!

Anonymous said...

makcu berkata dlm hati: mmg aku suke..bole tahan jugak misai dia nie..boleh buat tocang bile free2..-ATEBAITE

Seladang said...

Misai tebal tak berapa hebat - hebat lagi lelaki berbibir merah berambut putih - jauhhhh dapat girlfriend - Sebalik tembok besar negeri china tempat makcu lawat dulu!

Makcu said...

alizarin: owhh tidakkkkkkkkkkkk..[ye mmg cantikkkkkk pun] huahuahuahu...ey mmg pahammmmm!!!!

hamba: tak sy tak sukaaa.... tp nak wat lagu manaaa..tpaksalaaa bpyoya2.. da bthun2 pnat blaja... bgumbiralaa pulak..

Anonymous:pala hotak ko!!! kalo dia tokey berjaya resort aku ok jee....

Atebaite: oitt oitttt atebaite..kang aku tocang pulak misai ko.. erkkk ate da ade misai keee:P

seladang:owhh diaa tuh mmg priaaa terhebatt seantero... pasal tulaaa semua wanita sebelah tembok china mau kan duit& kuasanyaa..erkk maukan diaa yg gantengg!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...