PERIKSA

nie subjek menda ni?


29 Oktober 2008 – 6 November 2008

PePERIKSAan terakhir saya,
di sekolah saya yang sangat saya cintaiii....[betulaaa saya ikhlasss]
Doakan kejayaan saya, rakan-rakan, kroni-kroni dan musuh-musuh...
Anda riak dengan saya, selalu saya jadi orang terkahir menutup dewan periksa,
tahun ni, dengan nada yang riak dan berlagak:
"aku abisss dulu dr korang semuaa.. yeess..yessss..!!!! haaa indahnyaaaa duniyaaaku"

[doakan berjumpa lelaki idaman selepas ini, erkk tidak .. doakan berjumpa kerja idaman selepas ini, masalahnya kerja apa yang saya idamkan?]

~sedang mendengar : Terima Kasih Cinta dari Afgan

6 comments:

Anonymous said...

may Allah shower u with his bless u n your friends..all the best on exam n pass with flying colours..

hamba said...

Semoga Pn Makcu tak repeat paper.. eh silap... Semoga berjaya dengan jayanya.. Keje?? kejelah apa yang halal.. Mula2 nie jgn lh terlalu memilih.. Walaupun takk banyak sen.. Ada keberkatan atas usaha kita sendiri.. AlhamduliLLah.. kepuasannya ada...

Nafastari said...

Makcu, saya berharap agar Makcu akan berjaya dengan cemerlang dan seterusnya akan mendapatkan apa-apa sahaja yang Makcu impikan, samada ia berbentuk pekerjaan mahupun lelaki.

aifaaifa said...

i loike baris terakhir komen ahmad wm omar itu! :p

Makcu chan! Dozo o genki de! GANBATTE KUDASAI! Banzai! Banzai!!!

Paksu said...

Makcu, good luck for exam!

BTW, sangat direct juga baris terakhir encik ahmad WM omar itu hehehe...

Makcu said...

anonymous: insyAllah... doa k..

hamba:aisshh jgnlaa harapnyee, mmg tak pilih pun..kalo ade keja makcikclena kat supermarkt pun amik jee...

ahmad wm omar:amin.....yer berbentuk pkerjaaan n berbentuk lelaki wowwww

aifastellar: haiitttt.....gambate..gambate

paksu:yeah t.q....yer2 sgtlaa directtt...desshummmmmm!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...