LETIH

tygan blakang umah anda..

Sewaktu saya menunggu pakcik bas pagi tadi, pukul 9.25 pagi:

Nas: Letihh sangat aku tengok ko minggu nie, merah gilee mate ko.
Saya: [Sengih]
Nas : Ko pegi parti yeee.. balik pukol 2-3 pagilaa nii...
Saya : [Sengih]
Saya dan rakan-rakan tidak pergi parti, kami balik pukul 4-7 pagi.
Kami dalam proses pembikinan dan pengeditan drama khurafat kami. Astagfirullah...
Dan ya, saya dan rakan-rakan sangat LETIH.

Tapi letih saya hilang bila ditegur mesra lagi manja oleh Arab [bukan sejenis kuih raya, tetapi sejenis orang] dan ya rakan-rakan saya semakin letih kerana tidak ditegur oleh dia.


[Maaf kerana Arab lebih berminat terhadap saya, sedikit riak disitu!!!!]

~sedang mendengar: Can’t Take My Eyes Off You dari Muse

6 comments:

zati said...

tp zt x letih x ditegor oleh abg ARAB..cume letih tgk de semaken kurus...letih memandang...mungkin kah de sgt pandai sehingge de jdk kurus...erkkk!!!..hmmm

Makcu said...

yelaa kuruss da lame tuuh tak jumpee aku wowowowow...pandaii apa.. pandai mengorat aku hehehehhe... aku arap dia takda blog n tak reti pon nak tulis blog hehehehhe.. bulehlaaa gossip2 diaa kat cini opss...

Anonymous said...

aku doakan lebih ramai lg Arab yg nk ngorat ko..ermm smpi ko boring..

Makcu said...

Anonymous: weiii alang, aku taw ko musti alang, asik doakan aku tuh jeee.....koni.. takanlaaa takda melayu yg nak aku..uu uu erkk ade ke masalahnyee.erkk..

makLONG said...

erk astaghfirullah si zati ni!!! mm dh kurus kering nampaknye!
hai! nama saya NOTINGHAM!!!

Makcu said...

takkk dia da tak kuruslaaaa.. aku da nampak dia hahahhaa...eh ehhh ni blog sapaa.... cube crita sal aku tak yah crita sal diaa:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...