IKLAN

betul, mcm nilah waktu muda muke Mem CEO
Saya menonton IKLAN Anlene di TV3.

Memang serupa. Sangat-sangat serupa. Ketawa
Saya bertanyakan kepada MakLong dan Makde.
Mereka juga setuju. Memang serupa. Ketawa.
Saya bertanyakan kepada PakNgah.
Dia juga setuju. Serupa. Ketawa.
Wajah Datuk Michelle Yeoh serupa dengan wajah Wan a.k.a Mem CEO a.k.a Mak saya.

Tapi sewaktu mudalah. Takanlah sekarang pula...
Adakah keluarga Datuk Michelle Yeoh merupakan keluarga Mem CEO?
Apakah pencarian salasilah keluarga kami oleh abang Mem CEO sudah sampai ke penghujungnya?
Michelle Yeoh, seorang cina dari Perak.
Arwah mak kepada Mem CEO juga merupakan seorang cina dari Perak. Tapi dah masuk Islam. Alhamdulillah.
Michelle Yeoh ... Mem CEO...
Mem CEO... Michelle Yeoh...

Adakah perlu Mem CEO berlakon dalam iklan Anlene atau The Mummy: Tomb of the Dragon Emnperor

[rasa-rasanya Mem CEO dapat tak anugerah Datuk, jika dia berlakon dalam iklan Anlene di Melaka bukan di Perak, mungkin, saya kata mungkin!]

~sedang mendengar: Yang Pernah dari Estranged

12 comments:

hamba said...
This comment has been removed by the author.
hamba said...

wah..wah.. menarik tu.. cam jejak kasih je.. Tapi jangan riak dulu.. belum tentu lgk betul ke tidak salasilahnya... mcm hamba jugak... ramai cakap hamba ada iras-biras ngan Rosyam Nor.. tp hamba buat dekk..je.. :)

Anonymous said...

makcu, aku ade sedikit kekacauan fikiran, kalau mem CEO ko macam muke Michelle Yeoh, cina kan.. kan.. apsal muke ko macam arab... sgt2 arab..ko nih anak siapa .. hah .. kan aku da kacau fikiran ko jugak...betul ke ko anak mem CEO ko... baikk ko check..

-Yg berhati WAJA-

aifaaifa said...

Kalau begitu adakah Boss a.k.a Bapa anda seperti Jean Todt? :p

Makcu said...

hamba: tidakkk.. tidakk mmglaaa saya tidak pcayaa akan cerita maupon salahsilah keluarga tuan hamba..huhuhu

Yang berhati WAJA: anda mmg tak b'hati waja.. weii weii...btulaaa aku anak Mem CEO.. tak cayaa bulee wat test DNA taw..n pikiran aku tak kacauu pon.. erkk sedkit jaaa jiwa kacauu munkin....munkin...

aifastellar:erk maksud kamu CEO kee... oo no noo.. noo ...jauhhhhh panggang dari api membara gunung himalaya....:P

stellarmegumi said...

Gunung Himalaya bukan sejuk je ke?

Anonymous said...

angah..go get DNA test la..

Makcu said...

aifa hazwani:erkk tuh suam2 kuku kot..:P

Anonymous:ciss..

iN@ said...

nk tgk gamba mem ceo tuh ms muda.letak lah

Makcu said...

ina: weehh jgn... nnti berebot2 mamat2 nak knaii gan mem CEO aku ....jgn weeiii.. bahayaaaa..lgpon tak mnutup aurat..iskk iskk.. heheheh

makLONG said...

ha'a la...mem CEO ada style la!eh..tp ni bukan mem CEO kan? confius..hehe

Makcu said...

astagaaa.. bukan.. bukan ..kalo mcm tu knalaa dia blakon iklan anlene...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...