SELAMAT

sdg giat usaha mgira umornye..

SELAMAT Hari Jadi
untuk Cik Hanna Najihah bte Onny Zalman @ Onn Afif
(yer nama baba lebih panjang dari anak)
Umur : 3 atau 4 tahun atau saya akan tanya dia kembali...
Kegemaran : Makan, Main, Main, Makan, Main.
Kelebihan :
a) memanjat grill pintu yang mencabar
b) membuat mural di dinding rumah CEO
c) menjerit-jerit dan menyanyi tanpa sepatah haram pun kita akan faham apa nyanyian dia.
d) dapat memujuk orang yang marah terhadapnya dengan cara yang bgitu manja dan meruntun jiwa(camana dia buat ntah, dengan mata & lesung pipit dia ishhh.....)
e) mempunyai lesung pipit mewarisi makcuunya kerana baba dan mamanya tiada, ni adalah bahagian di mana saya riak (ni termasuk dalam kelebihan ke)
f) suka memberontak dan tidak suka pada adik-beradik yang lain (ni kelebihan jugak ke)
e) tidak mengizinkan saya mencari pakcu ( mak aii, ni memang bukan kelebihan ni)
Rancangan TV kegemaran: Wonderpet(saya tak puas hati dengan kartun ini, nanti akan saya ceritakan)
Cita-cita : Kereta Ambulans (cita-cita suci ini telah saya halang dengan jayanya)
[ dia manjeee, tanjeee, banjeee..cepatnya dia membesar]

~Sedang mendengar : Clocks dari Coldplay

7 comments:

aifaaifa said...

Apa yang penting?

KERJASAMA!

Makcu said...

arghhhhh...
adekah ko tgolong dlm kelab fanatik wonderpets..huh

aifaaifa said...

This is SEWIOUS!

Anonymous said...

lawaklaa hang...

Makcu said...

aifa: anda benar2 prsden klab fanatik wonderrrrrpetssss

anonymous: tak... sy seorg yg seriuss!!!

Anonymous said...

ko ade lesung pipit ke kedutt?? x kisah r..miss u
*remaja berilmu*

Makcu said...

ko jeless kan mentang2laa aku jaa yd ade lesung pipit erkk erkk..hehe yah babe ..miss u too..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...