UJIAN

*Mengadu padaNYA
UJIAN bukan untuk selama-lamanya.
Ujian akan datang pada setiap hamba Allah, mungkin 1 atau 8 hari, mungkin 1 atau 8 minggu, mungkin 1 atau 8 bulan, mungkin 1 atau 8 tahun, mungkin juga 1 atau 8 minit.
Ujian kesakitan, ujian kehilangan, ujian kesengsaraan, ujian kemiskinan, ujian pekerjaan, ujian alam rumahtangga, ujian bagi mereka yang belum berumahtangga, juga tidak dilupa ujian peperiksaan UPSR, PMR, SPM, dan yang terbaru ujian kemasukan ke sekolah berasrama penuh. [baca: sila baca akhbar harian untuk keterangan lanjut]
Saya berdepan dengan ujian, anda juga berdepan dengan ujian, sama-sama kita telah/sedang/akan menghadapi ujian-ujian ini. Bukan ujian kemasukan ke sekolah berasrama penuh, ujian-ujian lain maksud saya.
Semoga Allah memberi ketabahan kepada kita dalam menempuh ujian hidup.

[ semoga keluarga, guru, rakan, musuh saya tabah, saya sentiasa mendoakan anda semua, anda juga jangan lupa doakan untuk saya]

~sedang mendengar: Taubat dari Opick

6 comments:

makLONG said...

3 : 200

Makcu said...

:)

aifaaifa said...

mcm ku tau kejadian gambar itu...

Makcu said...

erkkk .apa..apaa??

Anonymous said...

uJiaN DaRaH?!?

Makcu said...

Anonymous:ujian bertulisss jaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...