HARU

tiada warna.. utk kesan yg lebih dramatik..
rekaan inilah yang sgt mendebarkan..
volumetrik..mmg suda ada unsur2 terharu gitu..

Saya sangat-sangat terHARU.

Keharuan saya tidak ada kena mengena dengan pakcik-pakcik yang sudah tua, pelik, jelik, yang rumah dah kata pergi, kubur dah kata mari, dengan bangganya bercakap mengenai habuan seks sebagai sedekah, yalah... peguam anda sudah kata “ada kesilapan bahasa”.
Haru saya adalah kerana, saya menerima satu kejutan iaitu, menerima satu bungkusan sebesar pemeluk sempena Aidilfitri dari Sabah. Saya bukan berada di Glasgow atau Wellington mahupun Uganda, saya hanya berada di Kajang sahaja, itulah yang membuatkan saya lebih terharu. Sangat-sangat terharu.

Isi dalam bungkusan yang menyebabkan saya terharu:
a) Keropok Amplang
b) Kuih Chinchin (bukan kesilapan bahasa, hanya mengikut ejaan yang tertera)
c) Keropok Mlinja Asli (ejaan yang tertera)
d) Kad Raya Biru Emas( dengan tulisan tangan yang saya kira cukup ikhlas)
e) Gelang bewarna Hitam ( rekaan yang sangat mendebarkan)

" Sahhh.. tkejott & terharuu gilee aku...kolaa kwn aku yg palingg m'harukann...aku juge akn pastikan ko terharuu uu uu..."

[jika ada di antara anda ingin membuatkan saya terharu... , saya sangat alu-alukan !!! :)]

~sedang mendengar : I’m Still Here dari Vertical Horizon

3 comments:

Nafastari said...

Wah! Bertuahnya Makcu ada teman2 yg menyenangkan..

aifaaifa said...

anto le ke saya jugak....Subang Jaya, Jepun.

Makcu said...

ahmad: Alhamdulillah..rezki Allah...

aifastellar:apaa..apaaa..no nooo..aku tak sukee wat org terharuuu...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...