PENING

Muneerah Khayrah lagi suke tidur..

Saya pening.
Sangat-sangat pening. Lagi pening bila mendapat panggilan dari Atuk Mad:

Atuk Mad: Ko pening lagi ker?
Saya: Ahaa....
Atuk Mad: Ko tido tak ?
Saya: Taklaa... tgh cakap ni...
Atuk Mad: Hah tu sebablaaa ko PENING...ko takk tidooo... ko kan mana bulehh tak tidoo... pantang aku call, ko mesti tengah tidoo...
Saya: Hah....mane adenyeeee....
Atuk Mad: Ko buleh tak cukup makan, tapi kalo bab tidoo mana buleh...
Saya: Aaaa...[diam sambil memikirkan kebenaran ayat tersebut..memang tidak benar..errkk]
.........................................................................................
Saya pening.
Sangat-sangat pening. Lagi pening bila mendapat pesanan dari Dr F:

“ Sesungguhnya, kita tidaklah digalakkan berlebihan dalam melakukan sesuatu perkara terutamanya tidur, renung-renungkan”-Dr. F

[ saya memang tak suka tidur, noktah!]

~sedang mendengar: Dugannya dari Hujan

5 comments:

makLONG said...

kesimpulannye..makcu mmg SUKA bangat tido..hehe..sian makcu..

aifaaifa said...

Tidurlah....

Makcu said...

maklong: erkk... u pun tau kan.. 2 jam jaa..aku pjam mata.... selebihnyaaaa.....sob sob..


aifastellar: mmg pun nak...

Anonymous said...

..شفك الله

Makcu said...

na'am.. na'am.. erkk wht??hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...