MAAF


Kita tak perlu tunggu tiba Hari Raya Aidilfitri mahupun Hari Raya Aidiladha yang mulia baru nak minta MAAF. Kita boleh mulakan dari sekarang atau pada bila-bila masa.

Jadi, saya ingin meminta maaf atas segala, kekacauan, kekongkongan, ketidak adilan, kekejaman mahupun kepincangan dalam penulisan mahupun perbualan harian saya bersama dengan anda.
Anda tahu siapa anda. Saya minta maaf sekali lagi, mari kita berkawan dan bersuka-ria kembali. Yey!

[maafkan segala kesalahan saya ]

~sedang mendengar: Atas nama Cinta dari Rossa

15 comments:

*Mawar Nafastari* said...

maaf diterima.. haha ;p

aifaaifa said...

hah..ingat balek elok2...banyak salah silap x setel ni. Jumpa kat kat guard asiah... kita berantem!haha

Makcu said...

mawarnafastari: ekelehhhhh poyoooo:P


aifastellar: baikkk...aku setujuuuu yeyyyy

Anonymous said...

penipu besaq!!!.....lua indah tp dalam... huhuhu
eh! xdela..mnusia plg uniq aku pnh knl
uniq kerrrrrr?

Makcu said...

fie: tlg jgn puji sy disini.. nnti sy riakk.. errkk unikkk kerr gegegeggegege....

makLONG said...

saya mntak maaf sbb slalu riak.. erk

Makcu said...

mmg anda riakkk..myampahhh

*Mawar Nafastari* said...

e eh.. ko jugak minatk maap kat kami2 semua kan.. hehee

Makcu said...

yalaayalaa alaa.. nyampahlaa... tak iklass hi huhukkk

aifaaifa said...

Hontoni...Gomenasai....

Makcu said...

haittt.. i terimaa

Anonymous said...

i aM SoRRY Too...
i WaS a JeRK...
You'Re JuST PRoTeCTiNG YouRSeLF...
LeT'S Be FRieNDS FoReVeR...

~LoST SouL~

Makcu said...

Anonymous::)

Anonymous said...

THaNX CaYaNG...
aHaKS!!!

Makcu said...

Anonymous: maap aku tak syg sapa2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...