PINDAH

ek tak paham bahasa jgn amk gambo akulaa

Saya sudah berPINDAH dari Fotopages [YaNg LaMPau] yang berjenama Yahudi kepada Photoblog [FoTo KuRaNg CeRiTa] yang berjenama ek jenama apa ya. Jika saya dapati Blogger ini juga mempunyai unsur-unsur jenama Yahudi, maka saya dengan manis –manis buah juga akan berpindah.
Gambar di ruangan photoblog adalah gambar yang mungkin dari koleksi akan datang atau lapan, tujuh belas ataupun dua puluh empat tahun lepas, sukati sayala blog saya...
Jika anda ingin mengambil gambar, jangan segan-segan unta bagitau saya atau setidak-tidaknya belanjala San Fransiscccco Pizza barang sepapan dua ke kan dan saya amat berlapang dada serta berlapang pitiutari jika gambar dikongsi dan dijadikan sebagai medan dakwah, gambar yang sopanla maksud saya, eh ada ka?, jika gambar yang kurang sopan, tak payah lah susah-susah nak amik jugak [eh sekali lagi ada ke yang nak amik, gila perasan] dan ye gambar yang saya amik memang tak berperasaan mana, jadi sukati sayala nak amik gambar apa pun...
* Blog: Cerita lebih kurang foto
*Photoblog: Lebih foto kurang cerita
...ek sukatilaa blog saya!...

~sedang mendengar: Boss of Me-They Might Be Giants

MC: Saya memang suka amik gambar, yang saya tak suka edit dan pakai flash, menganggu saja!

11 comments:

Aku said...

lie,
aku mintak maap
aku da byk da gune gambau yg kau amik, aku cilok dr FP, FB, FS, DA, & Blog2 kau..
kau mesti halalkan kan,
aku gune, ala kau taukan..
nnti aku blanjela nasik ayam & tauhu Semenyih ok tak?

pu3 balqis said...

sgt macho binatang tu posing...
erks.. (taktau nama binatang tu apa sebenaqnya..)
bukan2.. bukan taktau.. tak pasti ja.. :D

Makcu said...

aku: takpe, aku tak kisah, tapi aku kisah apsal nasik ayam & tauu'u Semenyih jo.. kan aku taip paling koman pun San Fransiscooo Pizza.. ko tak reti baca ke..

pu3 balqis:ye nama dia bukn biawak jauh sekali mentadak .. nama dia yg mancho adalah IGUANA ye ...hhehhe

Aku said...

gilelaa lie,
demand abis!!:P
aku amik gambau latest kat FB & DA k, t.q babe!

Makcu said...

demand kejadahnyee..
pizza ja pon..bukn aku suh ko masak nasik morocco
amiklaa..

MissGAZA (FasihahAdnan) said...

huhu
patutla cakap sal iguana kat blog saya..
rupanya ada iguana tengah posing kat sini.
=p

makcu,
kita samala..
x suka edit gamba n x suka flash!
haha

Makcu said...

yerghhh..edit n flash tak best yey!!

ayie said...

ha..ha...
mari ramai2 berpiindah ke blog....
tinggalkan fp.....

Makcu said...

yey yehaaa

D said...

segan2 unta..
unta mana segan:P

Makcu said...

seganlaaaa ko ni.
blahlaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...