BUKU

eh buku ni da lari dr tajukk ni...
apsal ade keta menyibuk ni.. musykilaa
waa.. bukak2 je posingan di waktu muda
muka depan buku...muka blakang malasla nak letak...
yo.. CEO.. CEO pun demam gak...


Mari kita membaca BUKU..
Baru nampak macam pandai, tak baca buku pun nampak pandai macam saya, pembetulan: saya nampak pandai dan cantik sekaligus walaupun tak baca buku, ya itu barulah stuktur ayat yang munasabah lagi munasarawak.
Buku yang sedang enak saya baca ini, memerlukan pengamatan yang tinggi bagi menjamin tahap peniduran saya kelak. Mari layan Lat The Early Series. Nampak ganas dan bergaya kan baca buku ni ketika demam mencecah berpuluh-puluh darjah, dan siku kiri kurang berfungsi dengan baik selama tiga minggu, adeeh, Alhamdulillah!

~sedang mendengar Kan Tayeb -Amr Diab

MC: Saya rasa esok saya da tak demam, saya rasa....

12 comments:

D said...

kau membaca??
penipuuuu...
bukan semua buku pun kau tak suka baca kan! tidoo ja tau:P

da seminggu lbih demam ni, kau demam apa ni, pglaa check babe...

Makcu said...

aku da biasa dipitnah tak suke bace... aku paham..
ni smua konspirasi pihak tertinggi nak menjatuhkan aku..
aku tak paham apa maksud tido..sal aku tak suka tidoo...aku ske baca ahaks..

Alhamdulillah da sihat skit da...family aku lagi sian. da dua ming beb..

ayie said...

selamat membaca....

Anonymous said...

cubelah cari buku yang lebih pandai lagi hahahha

Mince4AM said...

Selamat sihat! bila nak baca "buku sila" atau "buku lima" atau "buku lali"? Mesti kamu juga sudah lama tak baca "buku bank" kan?

hamba said...

mmmm... kalo buku ini, ia tidak memerlukan 'baca'.. hanya 'tengok'.

pu3 balqis said...

erk...
cam buku yang banyak gambaq ja..

huhu..
opss.. makcu..
jgn riso.. pu3 akan sokong makcu,
(smbil pegang sepanduk 'makcu suka baca + tak suka tdo')

kita amat memahami makcu yang tak pernah tahu erti tdo.. sebab pu3 pon tak paham gak tidoq tu apa..
tak penah wat pon aktiviti tuh...
pekdah ker..? haha57
;-P

Seladang said...

Baca buku bagus - Jangan guna buku lima!

Anonymous said...

apa 'pandai & cantik'
ayat tak bule blah laa kau:P

Makcu said...

ayie: selamat selamatt..

Anonymous:pandai apo..ko pandai ko?

Mince4AM: yee batull.. ek mana tau ni hehehhe

hamba: ek ye kee.. mano ade bacalaa...

pu3 balqis:alaa susah2 je skong hehhehe.. itulaa diorang dengkilaa... biala nak suka tido kee taknak suka baca ke kan kan.. ek ... suka baca heheh...

seladang: owh tidakk ..

Anonymous : ko jeless!!

MissGAZA (FasihahAdnan) said...

membaca amalan mulia..
=)

er,
kusuka baca blog org..
lalala~

Makcu said...

wow...
suka baca blog org
sy mmg tak suka baca apa2 pun :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...