PAKAI

laa baru nampak buaya bila pakai ni..ek ikan kembung


Kaca mata ini bukan kaca mata yang biasa saya pakai setiap hari,
Kaca mata ini adalah kaca mata yang luar biasa saya PAKAI, dan hanya di pakai ketika saya menyelam sambil berlumba dengan ikan lumba-lumba, meneropong kapal selam milik, ek milik siapa tu.., memberi makan sotong segar, mengejar ikan hitam biru yang saya memang tak tau sepsis dan namanya, juga tidak lupa mengigit batu karang bagi mengetahui keasliannya...
Bagi mereka yang mempunyai mata yang kurang tajam lagi kabur seperti saya, disarankan memakai kaca mata yang mempunyai kuasa, bukan kuasa kuda, kuasa mata! Apakah yang dikatakan dengan kuasa mata, saya pun tak tau… Janji terangla mata anda, bolehla lihat lubang hidung ikan tu...ye dok..

~sedang mendengar:Rasa Ini-The Titans

MC: Saya akan memakai lagi kaca mata luar biasa ini, bila … ahaa ek.. bila ek…

13 comments:

hamba said...

betul.. kalo pakai yg xde kuasa.. mmg agak keceewa.. penyu pun bleh nampak macam memerang..

Makcu said...

memerang ..amboiii nasib baik tak unta

pu3 balqis said...

hahaha..ingatkan spek tu spek harian yang dipakai waktu berjalan2 kat taman bunga..

owh..masa menyelam ada tak terbetembung ngn ikan duyung...?
erk..!

Brilliant Marjan said...

wah berenang betoi ka?

Makcu said...

pu3 balqis:hehehhe..kdg2 pakai je waktu nak tangkap rama2 atau bace majalah2 gossip huhhuhu.. ek bukan takat duyung .. bapak dugong pon bjaya di lihat, so gunalaaa kaca mata ajaib ini yey!

brilliant marjan:ey mestilaa berenang btoi, ada ka org berenang tak betoi hehhehe...

Seladang said...

Pakailah apa yang patut pakai, jangan pakai C4 sudahlah.

Makcu said...

hehehhhe..arap2

MissGAZA (FasihahAdnan) said...

sronoknya leh menyelam smbil mlihat keindahan alam..
sgt jeless!
=p

Makcu said...

mailaaaa mai.. jgn segan2.. tak yah nak jeless2.. hehehhe..

NuR said...

Wah, suker nyerr pegi menyelam2. Bebaik Makcu pakai tu, nanti x pasal2 nampak unta plak kang!!

Makcu said...

hehhehhe.tu kaloo myelam kat sur ke salahah ke ek ye ke nama tempat tuh hehhehe..myelam dlm padang pasir..:)

alizarin said...

Hmm..dah pandai pakai dah spek mata besar nih..

Makcu said...

sy mmmg pmakai spek mata .. tp spek mata kecik.. yg besau nih dalam laut dlm ja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...