SAMPAI

huwaaaaa ..aku getau CEO aku.huwaa
sampai ati wat gua meroyan bgini

napa.. napa jawablaa
puas ati lu kan tgok gua bgini kan kan...
SAMPAI hati anda….
Anda tak jawab panggilan & SMS saya..
Sudah 800 panggilan & SMS saya bagi [okla kurang sikit la]
Bukannya lama saya berpoya-poya tinggalkan Malaysia,
Anda pun akan tinggalkan Malaysia untuk berpoya-poya lagi lama dari saya kan,
Saya cadangkan anda humban saja telefon anda ke sungai Kolumpang, tapi saya tak berapa pasti Kolumpang ada sungai atau tidak…

~sedang mendengar: Menangis Semalam -Audy

MC: Saya tau anda adalah Perdana Menteri Uganda & Perdana Menteri Ukraine tapi projek kita bila nak mula, jawabla….!!!!

12 comments:

Sepetang said...

amboi byknye panggiln & sms dia..
aku rasala, kau asyik bcuti-cuti & bpoya-poya ja, sbb tula kwn2 kau taknak kacau kau..

Makcu said...

amboi2 suka atilaa...
mana adelaa... tibe2 thn nih byk cuti.. jadik tpaksalaaa kan penuh kan dgn aktiviti bpoya2 yg berpekdah...
aku tak suh diorang kacau aku, aku yg nak kacau diorang..kami ade projek besaula..

alizarin said...

Nak join jugak projek besar tu...
Sebesau botol gamat kat langkawi ker.

Makcu said...

buleehh..bulehh..
erk tapi lagi besau dr gamat langkawi maklumlaaaa deal dgn PM Uganda n PM Ukraine.hehhehe

azman said...

Whooooaaa baik punyer projek ek...ada kekosoongan lagi ntuk join nie????mcm menarik jer, erm lgpn xpernah jumpe lg PM kedua2 negara tu...PM negara nie pn lum jumpe saya lg hahahaha...nk jumpe die lg la sshkn kn kn....=)

Makcu said...

hehhe ade byk kosng lagik...
ek senang jeeee jumpe PM2 ni..
lagi2 dr Uganda n Ukraine ni hehehe.. nilah dikatan projek mega, kalo jadik.. Alhamdulillah, kalo tak bukn rezki kamila...:(

makLONG said...

makcu!!! soriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! tp tak nak naik loriiiii...hehehehehe....

*terasa diri ini famous sebentar...touching2..*

sorry beb!!!

Makcu said...

apa sorii2, blanja aku san fransisco pizza, aku tak pdulik!!
* napa pulak ko nak touchin2.. meh cni aku trajang ko & Zat, Zat mano.. aku nak ckp gan dia, kita leh gi sama2 jumpe Bro Hal, aku No Hal kan kan...aku tgu bminggu2 esok lusa aku da nak naik bukit da mane nak jumpe lagi...

ReActivate said...

::: askm makcu wasssuuup? [huhu] alaaa ciannyer dia.. awat menangis? [hehehe] kelakar gak makcu nih, sompat dia ambik gambar bebudak tgh nangis nih.. & then buat koleksi plak tuh.. tapi saya sukeee leerr tengok entry kali nih.. [huhu] kelakar dlm masa yg sama, menarik! idea yg kreatif gak makcu nih.. mmg semulajadi, kanak2 kecil mcm nih hatinyer sangat2 sensitif terhdp diri & persekitaran, sehinggakan mudah diganggu oleh makhluk2 halus.. kalo baby lagilaa, cuma dia tak boleh nak cakap ajer, kalo boleh bercakap, weeiii aku nampak hantu, mak bapak dia pon boleh lari! [ekekekeke].. begitu juga dgn sebhgn besar kaum wanita, sensitif dgn diri & persekitaran.. Wallahualam, Allah Maha Mengetahui..

::: makcu.. sodap lerr lagu butterfingers nih.. nak amik gak ler lagu nih muatkan dlm blog saya.. sodaaaapp ajer dengar.. ok tak? [huhu].. thanx..

~ happy holiday! :)

hamba said...

Ish.. SAMPAI HATI KAMU.. mulut dia berdarah (pic atas skali).. lg kamu amik gambar dia.. sian dia. err.. jatuh beskal ke..?

Makcu said...
This comment has been removed by the author.
Makcu said...

reactive zul:wslm, wassup2 gak hehhehe..nih bukn entri klakar, nih entri sedih :(..hehhe, btul2 budak & sebhgn besar kaum wanita, sensitif dgn diri & persekitaran..[sy tak tmasuk, ek mcm bukn wanita pulak]
* sila2 amik...mmg sedap didengar, maksud lagu ni mdalam gitu:).. jgn ade blogger lain ingat kita kembar pulak.hehhe..

* epi holiday gak.. so pg2 sy da nak panjat bukit pulak ..hehhehe

hamba: hehheheh.. mmg sampai ati pun, budak2 ni kalo kita amik gambo trus diam je hehehe...tak bukn jatuh beskal, jatuh sal xcited sgt main keja2...hah rasakan!!! hehheh.. sedih jgak tgok.. last2 kena pujuklaa budak manje nih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...