WAJIB

abg pengawal mbersihkan laut
apa menda gambo ni
ade sapa2 sudi bkenalan, syla abg kepah yg gagah!
bot nih yg senget ke, sy yg senget..
En Dollah sibuk amik gambar
nama dia ketam labah2, kata En Dollah
kepah, kupang, mentarang..nnti sy tanya balik
balik tgok wyg...



Pukul 3.45 pagi. SMS dari Kota Kinabalu, Sabah masuk:

“ ko msti da tido kan, aku dulik apa, aku bru blik dr wyng, ngga thn aku mau kongsi ama ko, ko da tgok Wolverine ka?, kalo lom, aku mau kasi tau ko, si hero pujaan carton ko, si Gambit tuu sgt kacak n bgetah ba dlm versi manusia! aku mau kongsi ktrujaan aku sama ko, cepatlaa tgok! tapi kalo ko da tgok, kurang ajarla ko kalo ngga mau kngsi ketrujaan dgn aku, Waaaa, berbaloi 2 jam kita! Ko mmg diwajibkn tok tgk aaa, ingat ba.. WAJIB!!!.”

~sedang mendengar: Buat Aku Tersenyum-Sheila on 7

MC: Saya diwajibkan menonton Wolverine, kerana si Gambit hero pujaan kartun saya berlakon jadi manusia! Ini semua dunia, saya tak suka!

8 comments:

Gambit said...

Jom Wolverine!!! aku belanja!

Makcu said...

ek gambit, pandai ko bbahse mlayu! ko jgn mmpermainkan perasaan aku..uwaaa

Seladang said...

Aku amat tertarik dengan ghambar yang menghiasi:

1) Rajin Pegawai bersihkan pantai yang luas - kenapalah Najib Rosmah tak nak bersihkan namanya? Ikutlah cakap Mahathir!

2) Tentang gambar merah tergantung tu Makcu jangan bimbang, itu bukan C4.

3) Dah tak kuat tidur lagi ke Dollah ?

Makcu said...

owhhh...mekasih [tersipu2 malu]

1)buat apa nak bersihkan nama, baik bersihkan harta2 rakyat supaya idop selesa!

2)hehhehehhe

3)da takde kija.kenaa carik kija baru bagi menggantikan poket yg nak kosong.. ekk tak kosong...
lagi 7 kturunan pun hidop mewah apa..!!! idop dollah..sy maksudkan yg dollah pegang kamera!

ayie said...

aik..tibe2 je sampai kat langkawi....
makCu ada ilmu teleport ka....
he...he....

Makcu said...

hehhehe..itulaaa magik kan..
hehheh..takde ape2 ilmu...
ilmu kapal terbang ja hehhe..
thn ni thn cuti2..yey!

hamba said...

ish. kamu nie puan.. x patoooot la.. sian kt abg kepah.. kamu letak gamba dia tak berbaju nmpk pusat kebudayaan.. mesti dia malu2 kucing pasnie..

Makcu said...

yaaa..hehhehee..tak perasaaann....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...