MAGHRIBI

agaknyee inilaa yg dikatakan pintu itu..
meja pun chantek berukir

pintu msuk yg sgtlaa tinggi..

Anda pernah ke MAGHRIBI atau MOROCCO [dalam bahasa penjajah]
Saya pernah.

Kami melawat ke Marrakech, bandar utama Maghribi.
Tidak jauh rupanya Maghribi ini, hanya berbekalkan RM 7 anda boleh menaiki keretapi comel lebih kurang 30 minit dan keretapi comel akan singgah di Marrakech, Maghribi di Putrajaya. Anda juga boleh menaiki basikal ke Maghribi di Putrajaya. Yaa...Maghribi di Putrajaya...Comel kan..

[ya..Maghribi di Putrajaya saya sudah sampai, Maghribi di Maghribi... insyAllah dalam proses akan sampai.. doakan..]

~sedang mendengar: Casablanca dari Bertie Higgins


5 comments:

makLONG said...

chantek nyeee...

Anonymous said...

kau ni makcu, main belasah je, aku suka kat kau,sowry... aku suka kat entri kau..berterus terang kat mana Morocco tuh..

Makcu said...

maklong:yeeeeeee....nyeeee

Anonymous: aku gak suka kat ko.. sori ..aku gak suke ntri aku... tp aku tak blasah..... aku btul2 jujur.. mmg kat putrajayalaaa...

Nafastari said...

makcu, aku berasa tertipu. Kau fikir kenapa?

Makcu said...

tertipu..erkkk aku tak rasa apa2 pun.lallallallaallaa....
ait kan suda bteruss terangg.. yaa.. maghribinyaaaa di putrajayaaa.. bukn di maghribi...yey

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...