KERJA

akak nih doa nak dpt keja kaa nak dpt jodoh?

Adakah anda suka KERJA anda sekarang?
Adakah saya akan suka kerja saya sekarang?

Adakah anda akan suka pada kerja saya sekarang?
Adakah saya akan suka pada kerja anda sekarang?

Adakah anda akan suka pada kerja lain pada masa akan datang?
Adakah saya akan suka pada kerja lain pada masa akan datang?

Adakah anda ingin menerajang saya kerana saya nak kerja anda sekarang?

Saya akan mula beKERJA sekali lagi... setelah bertahun-bertahun tidak bekerja. Esok!
Tiba-tiba saya rasa saya tak tau nak buat apa,
nak kerja ke tak, nak duduk rumah saja ke tak,
nak tunggu pinangan ke tak….erkk itu mestilaah nak..

[doakan saya dapat bekerja dengan ikhlas dan______ (ya boleh isikan sendiri)]

~sedang mendengar: Wonderwall dari Oasis

9 comments:

makLONG said...

__________________ mendapat jodoh yg soleh di sana nnt...opps!..huhu.. gud luck & all the best at nstp~~ jage adikmu, si piah baek2..hehe... take care~~
p/s jgn ngelat wat keje..hehe..mana tau dpt diserap jd staff nnt..heee

aifaaifa said...

Saya tahu apa yang saya suka. Tapi saya tatau ape yg nak sy buat dengan benda yg sy suka? How?

:|

:p

tumpang berteduh said...

nk balik....bosan..ngantuk..sakit perut...jom lunch..

Makcu said...

maklong:hahahah adakah org yg soleh.. takat ni au jumpe semuaa yg soooooOOO okk ok tak yah getauu.. aminn

aifastellar:erk anda jgn buat apa2.. beb nnti kitat gosiip k...

tumpang bteduh: ko blagak mentang2laa cuti kan kan.... pirahh mabok

Paksu said...

selamat berkerja, makcu!~

*Mawar Nafastari* said...

macam kenal je gmbr sapa tu... hik

Makcu said...

paksu: yee mekaseeyyy paksuuu..:)

mawarnafastari: natah sapaalaa yg myibuk tuh.. si aliahhh pastilaa minah paling banggaa

Anonymous said...

makcu: tq2..credit tuk kamu~ saya tau apa yg saya nak tp saya x bisa membuat pilihan..cam ne?

mawarnafastari: jgn jeles ek my pict muncul di page makcuu..hohoho

Makcu said...

aliah: aku terpilihh jaa gambo ko.. tak sengajaa.. ko jgn riak2 taw..

mawar: yalaa2 kalo ko dpt kija kat big4 aku letakla gambo ko gan syarat blnje aku .. pling lekehh san frnsisco pizza k..

-haaaa.. nih sapa punya blog nih.. aku da mula konpiuss daaaa nih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...