BARU

erk. idong baru ke..besonyee...
moge dapt tempahan baru
kami dpt barbie baru yey!
kami nak cincin baru..
moge Pakcuuu dapat badan baru

Selamat menyambut tahun BARU
Pada semua yang menyambutla, yang tak menyambut pun selamat juga...

Tahun lepas saya hanya tiru dan tampal azam tahun baru dari tahun sebelumnya atau dalam kata yang lebih manis, saya takda azam pun, tahun ni saya tak tiru dan tampal, antara azam tahun baru yang manis ialah:

a) Mendapatkan badan baru, supaya badan Pakcuuu saya bertambah ceria.
b) Mendapatkan kerja baru, supaya saya boleh balik awal dari pukul 12 malam gila.
c) Mendapatkan tempat berkelana baru, supaya saya mendapat lebih ilham mereka.
d) Mendapatkan tempat menuntut ilmu baru, supaya saya lebih gembira.
e) Mendapatkan rawatan baru, supaya saya lebih lega.
f) Mendapatkan teman-teman baru, supaya Enchik Puteh lebih mesra.
g) Mendapatkan balak baru, supaya saya... errr...

Mmmm...adakah manis azam tahun baru saya ni, nanti saya pikirkan apalagi azam yang manis nak diletak ya!

~sedang mendengar: Menyesal-Ressa Herlambang

MC: Malam tadi anda sambut tahun baru dimana? DiMasjid Negara, solat gerhana atau menari terkinja-kinja di Stadium Merdeka. Saya di errr..erk.. rahsia!!


12 comments:

Mince4AM said...

lompat kerja x ape...jgn lompat parti hehe

ayie said...

moga makcu mendapat teman baru..............
slmt tahun baru

Unknown said...

saya nak lens baru...huhu

Makcu said...

mince 4am: aaaaaaa..parti tuperwaree bulee kan...

ayie:moge2.. dpt carik teman2 baru huhuk

edy:aku pon.. erkk.. body baru pon nak jugakk

azman said...

Tahun baru????erm umur pn baru kn...hehehe baru bertambah....tuaa =)

Makcu said...

hehehee...erkk..umur da lamaaa... tak baru pon heeeee:P

pu3 balqis said...

mananya azam baru mai mesed...
mai kaih... jgn lupa bawakkan laksa...

sgt rindukan laksa malaysia..

Anonymousle said...

kau pnah ke ade azam cu?

::: ReActivate ::: said...

::: askm makcu, pekabar? selamat tahun baru.. [hehehe] katner sambut tuhh? amboii rahsia ye? sama masjid atau dataran, tak kisahlaa kan, yg penting niat kita yg baik & ikhlas. Byknyer azam manis makcu.. yg best balak 'baru' tuh [huhu] sblm ni yg 'lama' pegi mana? yg idong besar tuh sapa plak? [hehe] insya-Allah kalo kita berusaha mendptkannyer, mesti dapat punyer [huhuhu].. zmn skrg ni, semuanya boleh, tinggal usaha & tawakal jer.. makcu keje baru ke? [huhu] umur berapa makcu ni?
~ selamat mencari balak baru makcu!

Anonymous said...

aku tau kau sambut kat mana...huuhu. nak aku pecahkan ke?

Atebaite said...

Yg idung besor tue abang kandung dia..depa adik beradik sume idung besar kecuali kakak dia yg no 4 tue idung mancung...

Makcu said...

balqis: insyAllah ade rezeki.. sampailaa.. hohoho..laksee..erk makanlaaa kebab msir... apelaa dok wendu lakse plek hehee

Anonymousle: owh mmperkecilkan aku yek:P

zul: salam.. hehehhe ntahlaa mane ntah balak lama... azam baru balak barulaa... yg idong tu ntah sapa ntah ... opss, tulaa sibuk sgtlaa nak cari... bz2 ooooOOOo.. erk da tak bape mude, 17 thn je.. heheh mude sgt ke, nape nak tlong carikan ke?ye ye doakanlaaa ek..

Anonymous: oit oitt...tipulaa.. ni smua propa ni..

atebaite:kuang ajaqlaaa tu.. ko pon beso gak... kalo tak baik ko check DNA ko anak sapa haih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...