UMUR

erk ...kek lagik
kek ptama...



2012

"Perkara paling sedih bila tibanya tahun baru ialah UMURku bertambah sedangkan amalku tidak bertambah.."~Ibnu Mas'ud

Terima kasih pada keluarga, rakan-rakan, taulan, kroni-kroni, musuh-musuh serta bekas-bekas saya yang masih lagi ingat hari umur saya meningkat.
Terima kasih atas ucapan- ucapan manis dan menyentuh relung sanubari di SMS, MMS, FB, YM, GPRS, FS, MSG, WTH, ehh...juga panggilan-panggilan di awal pagi tadi yang menganggu –gugat erk.. tidak yang amat menyenangkan jiwa dan perasaan saya. Hadiah-hadiah yang sangat bernilai dari anda semua juga amat saya hargai dan sekali lagi terima kasih semua (sambil bertepuk-tepuk tangan dan hidung..hidung kenapa hidung...sukatila)

~sedang mendengar: Kau 3kan Cinta-Elkasih

MC: Terima kasih ya Allah kerana masih lagi meminjamkan aku kehidupan dunia yang sementara ini, terima kasih ya Allah kerana masih lagi meminjamkan aku dengan nikmat-nikmat indah yang sementara ini, moge aku tak lalai dan tak jauh dariMU ya Allah, ameen, anda pun doa sama-sama dengan saya ya!

9 comments:

::: ReActivate ::: said...

::: Selamat Hari Jadi makcunyerrr..
::: umur berapa dah nih? [huhuhu]..
::: kenapa bertepuk hidong plak?
~ selamat tahun baru!

ayie said...

ai makCu...........
slm hari lahir.....
dah tua ghupanya makcu ni ek...
ha..ha.....(gurau jer..)
moga umur diberkati dah dimurahkan rezeki

Anonymous said...

epi besday yaw...
may ALLAH bless u..
lov u!

azman said...

Doa yg bagus untuk diri dan semua....amiiinnn

Makcu said...

zul: mekaseyyy zullnyee...mmm...18 thn erkk 16 thn agaknyee,, heheehheee, tepuk hidonglaa baru best eh hehehehee.. slamt thn baru jugak

ayie:aii ayie.. tua.. erkk matang.. yala2 tua pon ya jugak.... ameeen.. mekasey atas ucapan mesra ituw...

Anonymous: t.q yawww auuw auww....ameen..lovee uu three n four n five!

azman:ameen ya rabb!:)

MissGAZA (FasihahAdnan) said...

nak ucap jugak..

SELAMAT HARI LAHIR MAKCU!!

moga panjang umur dmurahkan rezeki bahagia dn berjaya dunya akhirat. ameen~




ingatlah makin bertambah umur kita maka makin dekatlah kita dengan kematian..jomlah sama2 kita menambah amal khairat ya makcu.. I LEBIU!!

D said...

hari kau da lpas
tapi aku ttp nak ucapkan selamat harijadi.
semoga pnjg umur, murah rezeki, dapat ape yg kau nak, paling penting selamat mncari JODOH..hahaa

hamba said...

amin.

2012 tu mende?

Makcu said...

miss gaza:syukran..syukrann... mksey.. t.q too chee.. hehehe
insyAllah sama2laa kita yek ..

D:lps..??? erkk.. hehheee... tulaa aku suh ko carikan ... ko jua mahal... erk bulehh hahaha... ameen.. arap2 2010 lagik best hehee

hamba:2012..tu tarikh keramat sakti hehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...