KASIH

berair mata ros ni
ey byknyee patung.. mcm darjah tiga comel kan
ni lekat kat mana.. teka?
laa.. melekat kat bunga..eek bunga lagik
mcm artis u...dpt bunga berhari2!
bolehla melenjan jap lagik
patung yg kontroversi! K & Zat jgn bg komen!
yg coklat tu bule makan, yg lambang sekola tu liat sikit nak mkn


Terima KASIH.
Kepada semua yang memberi sokongan, rangsangan, pembetulan, pemerhatian, penempatan, dan an, an sekalian.
Terima kasih.
Hadiah-hadiah dan kata-kata yang penuh makna, yang anda beri dan kirimkan, amat saya hargai dengan penuh makna juga.
Tidak semua gambar hadiah yang bermakna dapat diletakkan disini bagi menghormati keputusan dan rayuan pemberi hadiah yang sungguh bermakna, ye ayat makna sangat banyak disini!
Terima kasih.
Atas kata –kata baik, logik, puji, sopan, mulia, sangat saya hargai dan saya simpan.
Kata-kata kesat, ngilu, tajam, kejam, sangat saya hargai juga dan saya simpan kerana ia sangat bermakna bagi saya, terima kasih kerana menjadikan saya orang, er, sebelum ni saya bukan orang ka??
Terima kasih.
Encik-encik, Puan-puan, Cik-cik, sekalian yang banyak membantu saya mengharungi pahit, manis, masin, kelat, payau hidup bersekolah dulu, dan banyak memberi penampar, penerajang, kasih sayang, cinta monyet rindu dan sewaktu dengannya.
Hanya pencipta Roh saya yang dapat membalas jasa anda semua!

~sedang mendengar: Kelibat Si Penyair –Azlan & The Typewriter

MC: Terima kasih.

11 comments:

ayie said...

lagi ucapan tahniah dari saya...ek..macam dah x der ucapan lain ek..ah..lantaklah.
tahniah..tahniah..tahniah...x1000

ek..cokelat tu bg saye ek...
heh..he..

Makcu said...

hahhaaaa..abislaa kalo wat entri sal konvo lagi 100 kali.. 10000000 kalilaa dapat tahniah ..hehhhhhaa..

mekasy la byk2..

laa ingtkan nak bagi bunge...
coklat sy da bedal.. bunge tak le bedal hahhaha

Unknown said...

time aku grad nnt sape la nak bg bunga ek??mcm xde je..huhu

hamba said...

err... macam hantaran kahwin dah rupanya tu... mau dapat 14 dulang tu..

Anonymous said...

manje betol pic makcu ini!!!
chuleena sangat suke!! hak hak

Blue Eyes said...

Tahniah Makcunnyer..

Atebaite said...

Kerongang tue makteh yg bagi..ingat dik...wp kasih sayang tue penting tp klu dpt hadiah lg best kann????

Makcu said...

edy:ade... ko nak bunga dgn pasu sekali ke bunga gan taman bunga sekali hah .. kan ade aku nak bg!

hamba: hehhehee.. ni hantaran ala2 merisik baru... kalo kawin ... lagiklaa krennn bangat... takanlaa tgamak org bg hantaran bear2 manje..

Anonymous:alamakkk... napakah nama anda hampir serupa gan nama sy ...manjeee n tanjeee!

blue eyes: iyee mekaseeyy!!!


atebaite: haaaaa... kasih sayang . hadiah... org nak hadiah!!!!
ammmi, jgn byk sgt tgk cerita korea, nnti anak spet mcm org korea!

azman said...

Byk betul hadiah...mesti MC nie terkenal ek...kawan kenal, musuh apatah lg....sntiasa mengingati MC...tahniah2..

pu3 balqis said...

makcu..
kenurinya bila..?
jgn awai sgt..

tunggu pu3 abeh ngaji cni dulu ek...
4 taon lagi insyAllah..

ngehh.. dapat sabar tak..?
he

Makcu said...

azman:err saya sorg yg pmalu lagi tidak mnonjolkan diri langsung di khalayak... hehee

balqis: ek ni knuri ape ni ?
konvo tak yah kenuri2..
tp kalo knuri kwin,huhuhu.. ek kalo da 4-5 thn da 8-10 anak da mse tu hehhee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...