JUANG

Pejuang sebenar


Saya menerima email, mengatakan pada usia yang muda, dia telah pergi selamanya setelah berJUANG semasa menentang Yahudi yang laknat.
Saya kurang pasti siapa dia, saya selalu lihat dia, saya pernah jumpa dia, tapi dimana?
Saya pergi ke sekolah saya.. dan saya jumpa dia.
Moga Allah menempatkan dia di kalangan orang beriman.
Juga moga Allah menempatkan Dr Zainuddin, pada usia yang muda, banyak berjuang berkongsi ilmu dan berjuang menghadapi barah otak, jenazah beliau akan disemadikan di tanah perkuburan Brunei Darussalam selepas Dzohor hari ini.

MC: Apa yang kita juangkan dalam hidup kita semasa kita muda? Al-fatihah...

6 comments:

ayie said...

al fatihah untuk merekaal

Makcu said...

ye al-fatihah tuk mereka

Hj Ahmad Nazif Ishak said...

al fatihah ameen

Anonymousle said...

apa kan mude2 ni kita juangkan, insaf!

iYda Juhar said...

al-fatihah.

banyak lagi yang saye nak juang.

ermm.. perjuangan belum selesai.

Makcu said...

nazif: al-fatihah


Anonymousle: ade ke menda yg kita pjuangkan...aku pon insap...errrk..

iydar:btol2.. pjuangn blom selesai slagi kita msih bnyawa..& masih dipinjamkan dunya sementara ni pd kita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...