KONVO

ni kad suara panggil nama saya..
cuba teka, macam kelawar ke, superman ke atau nobita?
bukn kad kawin, ni kad masuk dewan ok!
jubah terang dr bulan dr sisi bawah ke atas


Setelah hampir satu tahun saya menamatkan pengajian di sekolah saya, akhirnya saya di panggil untuk menghadiri pesta, bukan pesta malam minggu atau pesta dandgut kelas pertama jauh sekali pesta muda-mudi, jadinya pesta KONVOkesyenla...apalagi kan!
Tahap kesibukan saya bekerja 7 pagi-12 malam, Sabtu dan Ahad membuatkan medula oblagata saya tidak sempat menjengah blog yang manja ini, ek manja ke?

~sedang mendengar: Rahasia Hati- Element

MC: Saya akan letak lagi gambar sekolah dan konvo saya pada masa akan datang, sekian. Sekarang saya perlu tido!

17 comments:

Hj Ahmad Nazif Ishak said...

tahniah makcunnyer..

Unknown said...

tahniah...xsempat nak g tngk ko convo

Makcu said...

nazif: mekaseeeyyyyyy!!!!

edy: mekaseyyyyy... elehhh alasann!!!

alizarin said...

baju yang biru itu, kalau dipakai..mesti nampak macam pontianak berterbangan kan =)
aper2 pun...tahniah kerana akhirnya telah berjaya merehatkan medula oblongata anda. tahniah...tahniah...

D said...

babe, mane gambar terbang2, terkinja2 terloncat2 kau..????
tunjuk2 arr, muahahahaa!

Makcu said...

alizarin: hehhehehheee.. mkaseyy, tp lani kejaa mane sempat nak rehat medula oblagata, pituitari pon tak sempat rehat...adoyaii...

-ek bukn mcm pontianak .. mcm supermodel terbang la hehhehe

D:huhuuhh....terbang ke, tgolek ke.. huh tu yg part bahayaaa tu, nak tgok dtg umahlaa hehehe

pu3 balqis said...

wah3... da konvo la dy...
bestnya...

hee.. manjanya blog..
pu3 pon da lama tak bermanja ngn blog.. hu..

pu3 balqis said...

nota tambah: t kahwen pakai baju ni gak la yer...
jimat sket... hahaa

Makcu said...

semanje orngye..
ek pakai ni kawen... abislaaa tecopot jantung laki i tawww!!!


- wowwowowda sampai mesir daa... waaaaaaaa.. insyAllah akan myusul kemudian ..doakan heheehhehe-

hamba said...

Tahniah!

anda mmg berjiwa BIRU

Mince4AM said...

tahniah. barakalaki..bukan UIA punya konvo punya baju warna hijau ke sblm ni?

Anonymousle said...

tunjukkan gambar shariah compliance!:P

Makcu said...

hamba: syukran..aaa biru kee..baju ni warne hijaulaa

mince 4 am:syukran, ni mmg hijau.. hijau petronas... maybe dlm gambo nampak biru kot..

Anonymousle: kuang ajaqqlaa... hahahhaa.. gambo tuh sennngsoredd!
kang pak gud tgk, kna denda la pulak hehehe...

Mince4AM said...

aik, kate pro..camana blh jadi tukar kaler pulok ni hahaha.

Makcu said...

heeee sapa pulok yg pro ni...

undi adalah RAHSIAAAAA...
satu kaler je kat atikuu:)

ayie said...

dah konvo yea...
tahniah..tahnniah...

Makcu said...

ye tahniah jugak.. eh hehheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...