RAYA

bersalam2an laa.. takan bertampar2an pulak..


SELAMAT HARI RAYA 1430H,

Bagi yang mengenal saya secara maya, saya ingin mengucapkan maap atas kemanjaan, keriakan, kekasaran, keterujaan, ketakaburran, kekacauan, ketidak senanghatian struktur ayat, tatabahasa dan gaya bahasa penulisan saya selama ini terhadap anda semua.
Bagi yang mengenal saya secara luar maya, saya mintak maap juga, ucapan sama macam di atas, ditambah gaya percakapan serta perbuatan saya yang pernah atau akan mengguris hati serta pankreas anda, maap ya!
Terima kasih juga atas ucapan-ucapan anda di FB, FS, MMS, SMS, MSG, MUH eh ni da lain..dihargai!
Jika anda ingin saya maapkan anda, anda boleh membawa kuih raya berjenama samperit atau putu mayam, eh ni kuih raya ke...juga rendang tok beserta ketupat palas ke tempat kerja saya.
Saya bekerja di hari raya, seronoknyaaaa tidak terhingga seperti berjumpa dengan penyanyi En Chris Martin seadanya!

~sedang mendengar: Salam Aidilfitri Ayahanda & Bonda – Hujan & Raihan

MC: Memang tak seda masa berlalu Ramadhan ni, memetik kata-kata Uncle dalam FB saya, “Mc ... kau yang muda belia pun rasa masa berjalan begitu pantas, bayangkan kalau kau tua nanti .... mungkin masa memecut macam Ferrari kot ....”

7 comments:

Unknown said...

selamat hari raya

Anonymousle said...

nanti aku teman kaula cu..

nak kuih apa lagi, nnti aku bawakan hehhehe...

siann..!!

-ek lyn tak akustik raya tadik?

Mince4AM said...

selamat hari raya maaf zahir batin

Makcu said...

edy: selamat....

Anonymousle : ko nak tman leh cayo ke? ko pon cuti b'ari2 kan..semua kuih tunjuk aku nak..

-lyn... faizal ok, lan lagilaaa ok, noh ok, aizat POTONGG... gaye & sore...ishh!apsalaa penerbit tgamak letak aizat, tak msuk langsung...!eh biolaa kan dia yg byr hehhe

mince4am: selamat jugak!

D said...

masak apa raye2 ni, ek lupe, tgh masak pc ye kat opis heheheh!


-selamat hari raya, maaf zahir & batin dr Dr sefamily-

Makcu said...

hehhee..meh cni aku masak ko!..

bestlaa raye keja.. mcm keja laa..
aku dapat liat pmandangan cun dr aras 11..huaaaaa...lbih mnterujkan ketika raya n ketika takde prg kat opis hehehe...

k.. slamt gak!

Anonymous said...

k.alya...

lama x bertegur sapa dgn akak...hehe

sy msg x bls pun :(

ape2 pun sy nk ckp...

SELAMAT HARI RAYA K.ALYA!! :)

mntak maap dr ujung rmbut smpai ujung kaki...

ikhlas dari,

nadianaser :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...