CUCU

meleleh ayak liuq ..sedap sgt madu tuuu kot
jgn amik gambo adik kite
mcmni ke cium adik?
tido..
dia ni takda keja lain kaa.. tidoo lagi
ek sambil mkn pun buleh tido
lohh..tido lagi..bilenyaa nak main polissentri ni



Ini bukan cucu saya,
Ini CUCU kesepuluh CEO & Mem CEO.
Nama manja cucu ini Anees Athiyya, kalau tak silap la ejaan dia.
Cucu ini selamat keluar melihat dunia dengan berat 2.88 kg, ek sama berat dengan beg tangan Mak Longla..
Pertambahan cucu lagi di rumah CEO! Yey!

~sedang mendengar: Dizzy Up the Girl –Goo Goo Dolls

MC: Saya suka cucu, cucu suka saya!

15 comments:

hamba said...

مبروك

Anonymousle said...

kau bila lagi nak menimang cucu, ops anak, asik2 anak org, asik2 jual mahal,kau teringat lagi si pemberi keychain ke, siap ade dlm blog, huhu!

Makcu said...

hamba: syukran..

Anonymousle :nnti aku timanglaa... sukati akula, mane ade jual mahallaa, aku tak main jual2 pon, mane ade aku ingat sapa2, ni smua pitnah saja!

*Mawar Nafastari* said...

semangatnya pipi dia.. geram! nak cubit!!! cubitkan untuk saya ek..

pu3 balqis said...

wah3.. gila comeyl baby tuh..
makcu bila g..?
da smpai seru tuh...
ka.. tingat kat abg buah berangan nih..?
;-P

alizarin said...

adoih...lame tul eden x ngomen kat sini...betul betul tersangat sangat la busy and letih bangat...comelnya..anak sapa la tu...nak pinjam boleh..

Makcu said...

mawar: bukn takat cubit, gigit pon bulehh..embun makcu ade baby yey!

pu3 balqis: eheee mane tau ni, bukan abg berangan, abg ubi keledek jaa hehhehe....bile lagi.. tgula aabg keledek masuk minang huh

alizarin:ey nak pinjam... buleeee,,,erkk tak bulehhh ngis nnti i taw... anak bua, anak abg n kakak .. cucu ke-10 umah kami hehhhee

ayie said...

ha ah...
makcu bila lg....
jgn tgu lelama....
nnt dilarikan org...
ha..ha...
pehalpon tahniah kat famili baby tuh...

Makcu said...

wawawa..
kita mainlaaa kejar2 dgn org..
dilarikan... kita larikan dia balik ek buleh kee

iyee iyee tahniah

D said...

tak sbr nak tgu cucu dr makcu, opss anak dr makcu, cepatla wei cari jantan!

Makcu said...

ko ingat jantan senang nak cari mcm cri nikon/ canon di pasar mlm... ek tbe2 .huhuhu..
relaklaa beb.. nnti kalo gua nak cucu gua pinjam jelaa cucu2 CEO gua!

Shween said...

comel sguh lah kak...kak ko bile lg nk masuk labor room bersalin bukan duk tngkap gmba je

Makcu said...

hauhuahauahuhauahu.. tgu aku dapt lakilaaa..ngko nih pon... sabau sabauuu ..aku taknak langkah gerbang ko sheen!

Anonymous said...

ee....comelnye...mcm makcu die...

p'tambahan cucu sudah, p'tambahan menantu CEo bile lg?

:)

-nadianaser-

Makcu said...

hauahaua..jnla pji i malu taww..

ape2 patambahan menantu ..lama lagi kot.. carik kan laaaa hahauahau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...