HADIAH

seperti yg diduga, ini bukn kimono, ini t-shirt samurai
pakcuuu pun dapat hadiah..yey!!
besar jugak gambo ni, & buku yg bermakna

tidak perlu ke spa lg yey.. erk ye kee

Hari meningkatnya umur saya sudah 2 bulan berlalu.
Bulan ni, saya terima HADIAH lagi.
Terharu, riak, riak, riak, lagi...
Terima kasih banyak-banyak pada semua yang sudi menghadiahkan saya barangan-barangan ini.
Gambar hadiah-hadiah yang lain tidak dapat saya sertakan di sini bagi menjaga keselamatan dan kesejahteraan pemberinya.
Warna dalam gambar juga tidak disertakan, hanya warna sepia bagi menjaga keharmonian anda dalam erti kata yang lain, saya tidak mahu takabur.
~sedang mendengar: Perhaps, Perhaps,Perhaps dari Cake
MC: Kepada semua dermawan, jutawan, hartawan, kawan & lawan. Terima kasih kerana membuatkan saya terharu. Ya, ayat saya memang ikhlas!!!

3 comments:

zati said...

saye juge aagak suke dgn hadiah itu..wow...

*Mawar Nafastari* said...

ku fikir itu hantaran.. huhu

Makcu said...

zati: sayaaa jugakkk...

mawarnafastari: hauahauahauahauu... aku juga fikirkan hantaran, tp bukn...:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...