HAIWAN

ye.. ko tgok mata rimauu tu.. ke arah lestari tuuu
ait, ait menatang nih main2 mata pulak gan aku

Jika anda hebat, haiwan apakah ini?

a) Kongkang
b) Memerang
c) Benteng-Benteng
d) Harimau Manja didalam baju
e) Mana satu HAIWAN yang saya nak tanya

Gambar kurang jelas disebabkan, haiwan berada di dalam bekas kaca, saya kurang berani untuk masuk ke dalamnya tiada sebab yang mencabar, cuma Abang Harimau Manja didalam baju merenung ke arah saya, maksud saya harimau, bukan, abang, keee harimau kee abang…mmm..

~sedang mendengar: Crush dari David Archuleta

MC: Saya dalam proses pembaik pulih. Terima kasih untuk doa anda semua.

2 comments:

Anonymous said...

jwpnnya KUCING GATAII...hehhe jgn maree makcu

Makcu said...

bagusss jwpn yang tak berapa tepat.. buleh cube thn dpn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...