SERIUS 3

saya mmg sangat kongkang lani...

14 Feb
Kami ke Melaka, bukan untuk menyambut hari kekasih,
Kami pergi bercuti, berpoya-poya, bergembira, ber..ber..ber....
Saya pula ditimpa Tragedi Melaka, Alhamdulillah kepala saya masih berfungsi, hanya sedikit sahaja nikmat yang Allah tarik.. terutama anggota belah kanan saya, menyentap jiwa dan nurani.
Agak memeritkan lagi memedihkan [saya sengaja menyusun ayat yang lebih sastera lagi berbunga-bunga untuk kesan pembacaan yang lebih dramatik, jika anda rasa tidak dramatik, anda juga dialu-alukan bagi menambah ayat yang lebih sastera atau dramatik atau sastera atau..].

Ucapan terima kasih pada Makcik Moon atas ubat-ubatan herba anda [macamlah Makcik Moon baca blog saya, takpa, Makcik lain ada baca]
Juga, pada doktor yang tiada perasaan di hospital yang kurang ikhlas melayan saya [saya tau kenapa, tidak perlu saya nyatakan disini, saya perlu menjaga imejnya]
Ya, entri yang SERIUS lagi dan lagi..

~sedang mendengar : Situasi dari Bunkface

MC: Terima kasih rakan-rakan, kroni-kroni dan musuh-musuh atas doa, SMS, MMS, panggilan serta yang lebih terharu kunjungan anda ke rumah saya, menziarahi saya. Juga tidak lupa pada rakan-rakan yang bakal menziarahi saya di hospital. Sekali lagi sangat terharu. 3 entri serius yang dapat ditaip sekaligus, satu pencapaian yang baik ketika sakit!!!

6 comments:

*Mawar Nafastari* said...

wat happen sista?

Anonymous said...

hope you get well ASAP,
gila la kau,
sygkan cmera dr nyawa..huh

hamba said...

salam.... anda sakit?? sewiuos ke? macam mana skrg? kenapa??

Makcu said...

mawarnafastari:hehhehe..wat stunt...accident skit... biasalaa, aku ok je..erkk tak berapa ok sgtlaa sebenonyee..ehheeh, doakn laa erk.. aku nak pi tganu nih, dpt job, photoshoot kat sne..

anonymous:thk u, but im not that crazy beb..mano ado, sapa cerita kat ko nih, erkk tp maybe laa kot, nak slmtkan camera aku terhumban dlu hehhehe:)

hamba: yerghhh...alhamdulillah.... ok da, takdelaa seyess sgt, takde patah pun, lebam2 and ade pdarahan dlm sikit, waaa bunyi mcm seriouss je..knapa, erkk erkk da nak accident.. nak wat lagu mana, Allah nak hapuskan dosa...

hamba said...

oo.. xcident. alhamduliLLAH.. syukurlah x serius.. ingat ada mana2 yg tercabut.. :) semoga cepat sembuh.. jaga diri lek-lok.

Makcu said...

alhamdulillah.. takda tercabut.. tepeleeott jaa yg ada hehhehe...owh mkasey..mmg tgh mjaga diri lani...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...