MEM

ek pandang sapa tuh? chenta atimu dok sebela sana


" MEM CEO, saya sayang anda, pernah ke saya cakap macamni kat MEM CEO saya, pernah ke anda cakap macamni kat MEM CEO anda?"
Sukati saya dan sukati andala nak cakap apa pun kat MEM CEO anda kan.
Selamat menyambut hari MEM CEO buat MEM2 CEO seluruh dunia.
Biasala kalo kita akan bergaduh2, berdendam2, berbebel2, bermanja2, berajuk2 (ada ka perkataan ni), bergedik2, bersayang2, bermain2, bergurau2, berempit2…ber, ber, ber dengan MEM CEO kita, walau macam mana pun cara atau alasannya, apa yang kita rasa atau akan rasa terhadap MEM CEO kita, kita kena ingat selalu, diala insan yang menanggung, pening, sakit, derita segala, mengandung, melahirkan, membesarkan kita.. jadi ingat segala pengorbanan MEM CEO kita!
Jadi layan mereka sebaik yang mungkin, kerana redha mereka ialah redha Ilahi!

Semoga MEM CEO saya dan MEM CEO anda akan bertambah sihat, panjang umur, murah rezeki, tetap atinya pada Islam! Ameen.
~sedang mendengar: Mama -SpiceGirls

MC: MEM CEO, mama, ibu, ummi, mamaji, amma, omma, oppa erkk.. selamat menyambut hari ibu, tiap2 ari ialah ari ibu tau!

4 comments:

Unknown said...

selamat hari MEM CEO sedunia..hehe

(pelik bebenor lak aku dgr..)

D said...

selAmattt har ibu juga MEM CEO haahaha kelakarla pulak..

Anonymous said...

alya nano...udah tukar trademark ke? mn tuhan berikanju cinta. huhuu

Makcu said...

edy: selmaat2.. hehhehe... aitt pelikkah? mane aderlaaa

D: maner klakau nye... seriuss ni tuk ibu2...

Bu:siott ar ko..... kan aku cakap ikott statusss semasa weih... time " tuhan berikan ku chenta " waktu aku dgr lagu laa....
takan aku nak wat status" rindu kat mani n pani" erkk hahaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...