ISTANA

Arz Odasi
akak.. tlgle letak sy kat belog akak, ye cita2mu tercapai dik
nak kami posing macam ni ke.. atau panjat2..ke
papan tanda ke topkapi
hui besepah2... bunga warna-warni ni
cam Disneyland pon ado
tulip ni pon bsepah2 weih...kat sana.. peh
Dr D wat pe tu?
pedang sahabat..
x bleh amik gambo ye dlm ni
babus saadet

Topkapi adalah sebuah ISTANA, saya rasala, erk..lebih lanjut sila taip di Google untuk mengetahui apa dia dan apa ada dalamnya. Sekian. Ye saya malas nak taip dan nak terangkan...
Dalam istana ni, tak bole amik gambar, ada barangan Rasullulah dan barangan-barangan sahabat.
Saya tak amik gambar, saya terambik gambar... betul saya tak sengaja...

~sedang mendengar: Tika Masanya- Mirwana feat Noh Hujan

MC: Betulaaaa.. saya tak sengaja amik gambar dalam ni... errrkk

6 comments:

NuR said...

Makcu.. dimanakah anda skrg ni? Dont tell me u in Arab countries? Jom laa singgah Oman jgk. Dtg tgk kanak2 unta kat sini.. :))

ayie said...

EK..YE KER TERAMIK....
KE SAJE NAK AMIK NI....

iYda Juhar said...

makcu.. makcu studi kat sane ke nih makcu?

Makcu said...

nur: owh tidak .. mse ni di turkeye...
insyAllah mmg nak singgah ituw oman.. mau ke muscat n mau jumpa kanak2 unta... erk tapi taun2 akan dtg laa ek kak hehehee...:P

ayie:btulaaa.. tak sengajelaaa

iyda: erk blom studi lagi.... kalo studi ke tempat lain kot...

::: ReActivate ::: said...

::: salam makcu, betul kata NuR tuh, katner makcu skrg nih? [hehehe] mcm2 tmpt dia pi.. atau simpanan arkib diblogkan di malaysia? [huhu] anyway saya lihat gambar2 makcu nih lawa laa kalo dilihat dekat2 depan komputer nih.. apa kata besarkan lagi makcu. angle fotografi makcu very2 good indeed! cantik!

Makcu said...

salam...
alhamdulillah rezeki dr Allah...
besarkan lagi wahhh... sy rase da ckup beso ni hehehhe....
temaksey..pinjaman dr Allah...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...