CEDERA

sedap kek cwn ni, ia tdk akn mcederakn ati anda!



Hati saya agak CEDERA
Cedera dengan orang yang kita percaya, sangat percaya.
Tapi bila dia menikam kita, ia akan mencederakan hati dan jiwa kita, kita akan jadi.... jadi apa?? Jadila apa-apa atau tak jadi apa-apa atau apala saya atau apa-apaan aja!
Saya tak cedera dengan orang yang tekan hati dan jiwa saya, tapi saya cedera dengan orang yang tikam hati dan jiwa saya, tekan dan tikam, dua perkara yang berbeza. Adakah anda juga pernah ditekan atau ditikam, apa yang perlu saya lakukan atau tidak perlu lakukan kepada orang ini?


~sedang mendengar: Kau Peejak Hatiku –Hujan

MC: Perlukah saya membaling bom petrol kepada rumah tumpangannya atau membakar baju kegemarannya atau menikam ayam seramanya atau memicit jerawat batu-batunya ekk...

7 comments:

D said...

sabar, sabar, tikam dia balik pakai lembing atau peluru berpandu!

Melor said...

tikam ayam seram dier..erk x bek plak..tu satu kejadian tuhan!

paling bagus maafkan kesalahan dier..even Allah sanggup memaafkan makhluk ciptaan nyer apatah lg kita..wah mcm ustazah aku sudah~

Anonymous said...

aku rasa kau elok santau dia haaaaa

Mince4AM said...

lompat tikam bermucung tajam
enak dimakan dengan kuahnya
apa guna hidup bermuram
jangan berdendam..boo layan saja

Makcu said...

D: kan kann..aku rasa, tp dia cube mcovernye spt tiada apa2 yg berlaku.. demm!

Melor: ehheheheh mmmm mmg maapkan.. OFF COZZZZ tp bak lupekan ape yg dia buat pehhhhhhh...btul ustazah aku da ok da, slps pg amik gambo org kat rehab centre, trus lupe ape yg dia wat kat aku.

anonymous: hahahhaaa... haremmmmm .. tapi cdngn yg bule dipertimbangkan dowh hehehhe

mince4am: erkkk pantun yg indah.. mmg boat boo layan saja.. dgn muke yg mmg tak iklass...skang dia yg thegeh2 muhahahaha!

hamba said...

wahwahwah... hati tercedera.

Makcu said...

takdelaaa cedera sgt, lumrah idop bkeja kalo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...