DRASTIK

drastik ke cara2 sy buli adik sy ni eheks
mmmmm.....
kalo mau drastik, kawin jela...erkk..kalo mau anak..
aisya in wonderland
spek 3D ni begitu drastik pancarannya kpd mata & otak sy..huh!
pakcik joni dep b'tindak drastik dgn berdiri disblh meja mkn ni..haih
chacha bertindak drastik kerna ingin mbwa red Queen pulng ke umah!

Minggu lepas merupakan minggu DRASTIK dalam jadual hidup saya,
Kenapa perkataan drastik yang saya pilih, sebab perkataan ini keluar dari mulut anak didik tuan besar kepada saya berulang-ulang kali!

Drastik langgar tiang kereta,
Drastik dapat sijil cemerlang untuk mereka,
Drastik keluar dari cengkaman raksasa.

~sedang mendengar: Honey Bee-ZeeAvi

MC: Drastikla sangat...

12 comments:

Unknown said...

DRAMATIK sungguh gamba2 tersebut..hehehe

Makcu said...

dramatik...mmm... yg akak buli adik ke yg akak n abg tuh hehhee

Anonymousle said...

oh tgok 3d tak ajak aku..
blahlaa

tamansyurga_87 said...

memang drastik..rindu la kat akak cun ni..hehe

Makcu said...

Anonymousle: aku tak tgok 3d ..aku tgok wayang 3d je.. ahaaaa

87: hehhehe drastik sgt erk... tulaaaa...hehhe.. akak cunn muhahhaa...
*kembang2 idung kepala aku mmbacanya*
aku pon rindu korang....sob sob..ade rezki kita jumpe laie ek

pu3 balqis said...

DRASTIKnya makcu nak mai berenang kat sg nil.. ya ka ni??

awat buat keputusan yang DRASTIK tak gtahu pu3 pon.... =P

jadinya.. klu mmg betoi nak mai.. jgn lupa, DRASTIK jugakla yer bawak mai sama belacan.. hahah

D said...

nak ikut drastik jugakla,
nak ikut pi jln2!

Makcu said...

balqis: heheehheh... sbb smua menda pon nak drastik kan kann...
whott sambaii belacan.. iskkk... tak glmerlaaa... hehehehe

D: mane ade drastik nak gi jln2... dok diam2kat umah kan baguih!lagi drastik erkk..

ayie said...

hoh..drastignya....
makCu..anda ditag....

Melor said...

mak ai..u punya entry setiap kali mmg DRASTIK laaa.....eh ni 3d alice kat mana? cunnnn..aku tgk kat wayang cikai je..

::: ReActivate ::: said...

::: salam makcunyer©.. mmg drastik perkataan drastik ni [huhu] bukan perkataan yg biasa kita guna tapi kerana keunikan bunyi & ejaannya membuat ada individu suka menyebutnya berulang kali mcm jugak pada kanak2 kecil.. saya sukee ler tengok gambar no.1,2,4 tuh lawaaa.. tengok citer alice ker? best leerr bila buku citer yg kita baca masa kecik sama dgn dlm movie.. niceee!

Makcu said...

ayie:whoah sgt drastikle

melor: hehheee.. mane adelaa... cikai2 pon best sbb joni dep,kat garden.. best woo... tapi skit sgt 3d dia.. haih

zul: salam..iyeeee... best2 btul2... hehehhe... mmg tgh drastiklaa nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...