SELAMAT

tak.. sy tak bace pon buku ni, sy amik gambo dia je!

Saya baru SELAMAT pulang dari negara Komunis ini, erk..

Saya baru selamat menangis kerana PakcuUu saya jatuh dilanggar oleh tukang urut,

Saya baru juga selamat menyambut hari lahir saya bersama keluarga, rakan-rakan, kroni-kroni, orang-orang tersayang, terima kasih semua, atas ucapan-ucapan, hadiah-hadiah dan ingatan dan kenangan yang manis. Hanya Allah saja yang dapat membalas jasa kalian. Meminjam kata-kata dari satu majalah yang saya rase cukup indah maksudnye,

Selamat panjang umur beerti selamat menambah ilmu, selamat menambah amal, selamat mengeratkan silaturahim, selamat menambahkan sedekah, selamat menambahkan rasa takut kepada Allah, itula maksud selamat panjang umur!"

Semoga kita semua akan selamat dii dunia dan akhirat. Selamat Muharram jugak!

~sedang mendengar: Waktu kan Menjawab- Warna

MC: Selamat ek… nantila saya akan selamatkan gambar-gambar di Vietnam!

2 comments:

Dr D said...

sabarlah makcu, sesungguhnya ada yang lebih sayang awak punya pakcu :)

Makcu said...

hahahhahaa tak syg kottt...... sal tu dia jatohkan !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...