BARU

Lepas amik gambar teruja anak rakan saya , saya ingat nak amik gambar teruja cucu CEO yang kedua belas pulak, tapi apakan Allah lebih menyayangi Aufa Sumayya yang telah dipinjamkan kepada kami pada 1 Disember lepas, dari jam 6 petang dan dikembalikan kepadaNYA pada 11 malam itu jugak.

Moga Allah memberi ketabahan kepada Makde dan Pakde, CEO- MEMCEO semua, makcik-makcik dan pakcik-pakciknya.

Semoga dengan kedatangan tahun BARU ni, akan memberi satu ribu rahmat dan keberkatan kepada kita semua. Ameen! Moga Allah ampunkan segala dosa-dosa kita, maksiat yang telah kita lakukan pada tahun-tahun sbelum ini.

MC: Saya nak pergi merehatkan diri ye. Doakan saya selamat pergi dan kembali ke tanah air.

2 comments:

hamba said...

salam... lama tak ke sini..

Ya Allah... Innalillahiwainnilaihiraajiun..
moga diberi ketabahan kepada ayah ibunya...


Tenangkanlah ayah ibunya:

"Iaitu Syurga yang kekal yang mereka akan memasukinya bersama-sama orang-orang yang mengerjakan amal soleh dari ibu bapa mereka dan isteri-isteri mereka serta anak-anak mereka; sedang malaikat-malaikat pula akan masuk kepada mereka dari tiap-tiap pintu; " - [Surah al-Ra’d 13:23].

"Dan orang-orang yang beriman yang diturut oleh zuriat keturunannya dengan keadaan beriman, Kami hubungkan (himpunkan) zuriat keturunannya itu dengan mereka (di dalam Syurga); dan Kami (dengan itu) tidak mengurangi sedikitpun dari pahala amal-amal mereka; tiap-tiap seorang manusia terikat dengan amal yang dikerjakannya. "-[Al-Thuur 52:21].

InsyaAllah dia akan jadi pembela ayah ibunya nanti...

Makcu said...

ameen.. ya Rabb...
tmaksey en wan..
moge2.. mereka semua tabah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...