TUKAR

wa rehat jap, bulan2 pose ni... kelass gitu kan!

Rasa-rasanyela da lama betul tak jengok blog, blog pun da lama tak jengok saya, erk boleh ka?

Saya rasa macam nak TUKAR sesuatula kat blog ni, apa erk, suasana ka, warna ka, gambar ka, tema ka (bila pulak blog saya ni ada tema.. haih!), nak letak muka senirik ka, nak letak lebih banyak muka orang ka, nak letak gambar makanan banyak-banyak ka, mengurangkan ayat-ayat skema dan penuh adab dalam blog ni ka, mengurangkan pembetulan ejaan dan tatabahasa ka, lebih santai dan lebih menjadi diri seniri dalam blog ni ka, nak kemaskini blog ari-ari ka, wowowo.. tu pun saya nak pening-pening unta, yang sebenonya, saya agak banyak keja di kala ini, bukan keja di blog, keja rutin seharian saya, keja yang sangat –sangat banyak yang saya dapati kurang banyak bila bukan di bulan Ramadhan, erk takanla saya nak tuka keja....jadi inila cubaan pada bulan mulia ini, Alhamdulillah, syukur!

~sedang mendengar: Singkong dan Keju –Arie Wibowo

MC: jadi apa perlu saya tukar?

2 comments:

Anonymous said...

tukalaaa ati ko tuh:P

Makcu said...

huuuuuuuuuuuu nak tuka jadi.. otromen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...