JIWA

dr atas kapal... mnyusuri kedamaian sg Nil.. peh ayatt
cam klasik je... plat keta pokcik ni
adik2 sdng mncari rejeki
mmg terliuq...er pose2..
ni kang fahree ka.. ayat2 chenta ka - Sg Nil Siang hari-

sungai Nil malm ari

“Sungai Nil dan Mesir… Itu Jodoh..!” tiru dan tampal petikan dialog Ayat-ayat Cinta.

Sungai Nil agak tak berapa bersih, sedkit comot, tapi mendamaikan!

Saya suda pulang ke tanah Malaya selepas berkelana ke Timur Tengah bagi membuang rasa gundah gulana selepas berperang di jiwa tentang kerja .

*Alhamdulillah, doa saya dimakbulkan olehNYA, saya pulang ke tanah Malaya dan saya mendapat pekerjaan yang cukup indah, pekerjaan baru yang sesuai dengan JIWA saya. Perhubungan awam atau nama poyonya Komunikasi Korporat, pekerjaan yang serasi dengan saya setelah bertahun-tahun saya berjinak dalam bidang ini. Kerja-kerja menangkap momen-momen kehidupan juga sering saya lakukan bagi kerja separuh masa dan sebagai hobi sampingan yang kadang-kadang mendatangkan keuntungan kepada saya. Syukur!

Alhamdulillah, segala pinjaman ini datangnya dari Allah, dan bila-bila masa saja akan dipulangkan kembali kepadaNYA, mohon doakan saya!

~sedang mendengar: Cinta Jangan kau Pergi –Sheila Majid

MC: Saya juga akan kadang-kadang berkongsi rasa mengenai kenangan –kenangan di Timur Tengah ni, erk.. tengoklaa kaloo rajin…

3 comments:

hamba said...

alhamdulillah.
moga dipermudahkan jalan-jalan yg mendatang.

saya said...

ameen, moge ditemukan juga dngn sg nilnya, hehehe, suda jumpakah sg nilnya:P

Makcu said...

hamba: ameen. terima kasih....

saya:hehheee.. ameen arap2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...