GURAU

tak kelakar ke sms tu, mmg korang nak trajang aku ke sal sms tu ehh!


Saya suka bergurau.
Anda dan anda pun suka bergurau juga.
Tapi bila saya bergurau lagi,
Anda marah, anda maki hamun, anda meraung, anda menjerit. Anda terkena jantung berlubang atau jantung berbulu atau pankreas berlubang atau pankreas berbulu.
Dan yang paling saya terperanjat anda menangis, anda dan anda yang lain sanggup menelefon saya jauh dari perantauan bertanyakan mengenai gurauan saya. Anda dan anda juga memberi kata-kata semangat pada saya, jadi barulah saya tau diri ini begitu berharga, da ya saya pinjam moto iklan Lo'Real!
Saya memang bergurau petang semalam dan saya mintak maap, saya tak boleh janji saya tak buat lagi, cuma saya cuba untuk tak bergurau begitu lagi. Boleh tak anda semua yang saya terhantar SMS GURAUan itu maapkan saya.

Sekian, terima kasih!

~sedang mendengar: Obsesi-Hujan.

MC: Lepas ni, saya akan cuba hantar SMS yang serius, jitu, padat dan membohsankan anda dan saya!

12 comments:

ayie said...

....mmmm..........m..........mmmmmmmmmm................mmmm...........mmm..........
nothing to say..he..he..

D said...

gurauuuuuuan sms yg ganasss!

Mince4AM said...

gurra teh

stellarmegumi said...

aku kira aku antara orang yang bertuah dapat SMS gurauan tersebut. Terhibur gile.

Anonymousle said...

demm.. aku terpercaya & teraniaya, lps ni no more sms yg mlibtkn perasaan ok!
hate it n love it!

azman said...

erm dgn satu sms je leh wat sume orang ingat and prihatin kt kite scr tibe2 ek....hehehehe ape ek sms tu??nk gak tau...=)

Unknown said...

sedang bayangkan makcu yang ketawa mcm budak tu..hahaha

Melor said...

antara mangsa yg nak pecah jantunggg~~~ dup2..

K said...

taknak pecaya kat kau, taknak pcaya kat sms kau, taknak pcaya cakap kau, tapi kalau betul2 sila jemput dtg ke rumah @ hotel huu

Hj Ahmad Nazif Ishak said...

Makcunnyer saya dah kembali kepangkal jalan hahahahaha...

Makcu said...

ayie: mmmmm mmmmm mmmmm hehheheheee

D: mane ade ganassss.. tipow sehh

mince4am: gurrrau2 manje n mesreee

stellar: hahahahaaa..kan kan aku mmg yakin ko thibur, sal tulaa ko sms aku balik kan kan ... ek apecet konye belog?

Anonymousle: hahhaha.... mane ade aku aniaya sgt lee.. aku gurau2kn.. da namaanyee adalah guraun mesree di petang selase ek kamis..hehe

azman: hehehhee.. btul mmg tak sngke.. ingt org wat tak tau je hehhe..

edy: mane ade dy... aku tak suke ketwa.. aku senyum2 unta jaa.. ko pitnah yee...aku baik2 je taaww

melor: haaaaa.. tp belom pecah kan kan... ayohh broga kitaaa beb... bule menembak2 gituh!

K:aloh2... apelaa sgt ... sjnlaa tak pcayaa... kita kan kwn2 n musuh2 yg mesraa...hotel kot erk riakk kee erkk!

nazif: waaaaaaaaaaaaaaaa..... ke pangkal jln whoahh!

tamansyurga_87 said...

Adakah segala-galanya bermula dari sy??? oh tidak..hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...