TINGGI

mngira daun teh yg warne hijau ek wane coklat
ek sapa kat ats, sapa kt bwh ni
abg jurugambo rasmi sdg membetulkan posisi
pngantin & En Hilux yg btungkus lumus mbawa kami
ek mnara senget ka, aku yg senget ni
mengigil2 pon.. ade ati nak tunjuk2
" aloh2 tomeiinyee a laki aku ni"
ye, sy pgantin & sy kena kontrol ayu gitu
dmanakah kapla pgantin ini?


Bertempat di bukit TINGGI Cameron Higlands, kami dengan mesranya menghantar pihak pengantin.
Suhu yang kadang-kadang mencecah 18 c membuatkan rongga paru-paru kami terbuka dan kadang-kadang terkeluar, saya rasa kadang-kadang saja..
Berada di atas bukit Brinchang juga agak mencabar minda kerana jalan yang sekurus dan seramping mungkin agak sukar membawa pengantin ke atas menara tertinggi di sana, mujurlah ada Encik Hilux yang bersedia berkhidmat untuk kami.

~sedang mendengar: Dalam Hati Saja- Warna

MC: Betula jalan nak naik bukit kurus & ramping, tak caya naik ar...

10 comments:

Unknown said...

makcu ramping??jap bayangkan..huhu

Makcu said...

oitttt jgn nak byg2..
trajang kang..

NuR said...

Suker all the gamba2. Superb Makcu!!

*Mawar Nafastari* said...

huhu.. di sini sudah mencapai 8 celcius.. huhu... nanti akan mencapai minus.. SEJUK!!.. tak best la sejuk ni, buat rasa kite cam malas je kan?.. tapi makcu rajin, rajin mengambil gambo! ;p

Makcu said...

nur: owh t.q..
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..lamernyeeeee tak dengo kabar berita dr omann!!!!

mawar:sgt2 malas ok.. cam kat opis aku... aku rase opis aku da mcm kat islamabad daa sejuknyee..sgt mals..err tapi aku mmg rajin ni mgambil gambo hehehe

D said...

kau kwin nanti pun nak sejuk2 atas bukit camne ke?
-soalan yang sebenar bukn gurauan-

ayie said...

kim
slm
kat
awek
gamba
first
tu.
hua..
hua..
hua...

Makcu said...

D: errkk blom pikir lagik wey.. maybe aku wat atas belon panas.. nampak kelasss... erkk tak gitu:P

ayie:
erkk.
bahek.
ok.
kim
slm
je
tak
nak
wat
ape2
lagik
er..
he
he
he

Anonymousle said...

bile nak kawin ni.. asik2 amik gambo org kawin jee..:P

Makcu said...

ek sukati akulaa...
ekk bile org msung minang.. aku kwenlee..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...