JEPUN

muke mama Ate G yang malas pi angkat beg kat KLIA


Di satu pagi yang hening, saya berpeluang beramah mesra dengan Ate G:

Saya: Mama mane?
Ate G: Mama pigi Jepoonn...
Saya: Mama wat apa pi sana?
Ate G: Mama jadi Otromennn..[Ultramen]
Saya: Wat apa mama jadi Otromeen?
Ate G: Mama nak tangkap rakcacaaa..bunuuhh diaa eyarghh...iyahhh..iyahh [ sambil menunjukkan cara-cara menangkap raksasa dengan kaki terangkat-angkat ke udara]

Pilu saya mengenangkan Ate G, adakah perlu saya berterus terang yang mamanya pergi ke JEPUN untuk berkerja, bukan menjadi Otromen menangkap raksasa. Huh, berat rasanya...

~sedang mendengar : Halusinasi dari Meet Uncle Hussien

MC: Ate G terlalu didedahkan dengan rancangan Ultramen Tiga, Ultramen Dina, Ultramen kepala tegak dan segala bapak Ultramen!!!!..

7 comments:

*Mawar Nafastari* said...

haha.. so cute la ur anak buah.
makin excited utk aku menjadi ibu. hehe..

makLONG said...

hehehe...ye baya! tak sabar jugak melihat baya menjadi umi yg comel..hehe.. ummi muda..
alahai ateG...siannye...mst dia rindu..hehe.. rindu = duduk..

Makcu said...

mawar: aitttt mcm makcuu dialaa..sama cutee kan kan...ya yaaa sabo2 tak lama lagi jadilaa tuh..:)

maklong: weih mlm tadi dianak tidoo.. dia buleh tanya korang.."ane kwn makcuuu"..nyampah...kalo anak2 dara cepat jaa dia ingat!!!...ciann dia muntah2 mlm tadi gadoh gan acheen...

hamba said...
This comment has been removed by the author.
hamba said...

ohhh kesian dia.. Ultramen Dina tu Ultramen pompuan ke?? erkk..tapi kenapa men..

aifaaifa said...

Cuba dedahkan Ate G dengan Kamen Rider. Lebih2 lagi Kamen Rider Kabuto...hensem sket. hahaa!

Makcu said...

hamba:itulaa dia selalu keliru yg dia adalah ultramen Dina.... huh.. suda bkali2 dinasihatkan ... siannn

aifa: ye kee??? iskk kalo mcm tuh dedahkanlaa utk aku jaaa.... tak payahhhlaaa utk Ate-G yey!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...