PADAT

* Cubalah pengangkutan awam ini

Tahniah!!! Kerana untuk pertama kalinya dalam hidup anda semalam anda menaiki pengangkutan awam (saya agak sahaja). Saya juga menaiki pengangkutan awam pada hari ini, sama sahaja, owh tidak lebih buruk, lebih menyeksakan jiwa dan raga setelah anda menaikan harga, harga apa, anda tahu sendiri.
Pengangkutan awam sangat-sangat mem ‘bahagia’kan penumpang, apabila kePADATan yang melampau, sehingga beg laptop saya tersekat antara pintu pengangkutan awam yang saya naiki, nasib baiklah pakcik yang menjaga pintu dengan gagahnya menolak beg saya dan saya-saya sekali kedalam. Hasilnya sangat menakjubkan kerana saya hanya mampu berdiri dengan posisi yang sama dalam masa beberapa jam diselangi dengan adegan saya berjaya memijak kaki seorang abang dibelakang saya. Maaf abang, abang memang tabah!!!


[anda memang hero kerana bergambar sahaja dalam pengangkutan awam]


~sedang mendengar : Sempat Memiliki dari Yovie dan The Nuno

4 comments:

makLONG said...

siannye.. tersepit smpai cmtu skali... cm jepun lak kn!!

Makcu said...

aishh kalah jepon.. kalo musab balik nih..musti dia apon tkejut..msia da jd jepongg

aifaaifa said...

belum naik bas metro yg konduktornya foreigners.

Makcu said...

dia perlu naikk semuaaa bebb... baru tauuu mana mercerdessss manaa mobil tut tut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...