DURIAN

* Durian di kebun tok " Bujang", Hulu Langat



Minggu ini, tenaga saya telah dicas kembali dalam bentuk pemakanan buah yang sangat seimbang lagi mengimbangkan, iaitu buah DURIAN.
Hidup saya dipenuhi dengan buah ini, selama 4 hari berturut-turut saya diberi penghormatan makan buah durian atau apa-apa kaitan dengan durian oleh rakan-rakan, saudara-mara dan ahli keluarga yang disayangi.
Pergi ke kelas, makan durian, balik dari kelas makan durian, pergi kenduri kawin, makan bubur durian, balik kenduri kawin, makan serawa durian, pergi membuat sesi pengambaran , makan dodol durian, balik dari sesi pengambaran, dijamu durian..
Makan terlalu banyak buah durian ini juga bukan setakat memberi tenaga, malah akan mengurangkan tenaga.. tenaga apa? Anda sendirilah fikir, tenaga anda, bukan tenaga saya!!!

[ saya akan berhenti makan durian, dan insyAllah akan disambung pada tahun hadapan]

~sedang mendengar: I Believe - All I Need to Know dari Duran Duran

4 comments:

aifaaifa said...

Sedapnyers~!

Makcu said...

owhhhh mmg sedappp.. mauu pecahh kpalaaku mlantakk duriannnn

makLONG said...

teringinnye nak makan lg! bkn tahap demam durian..sesema durian ni!

Makcu said...

tau takpaaa... aku pun da teringinn benoooo nih camna nak tguuu thn dpn lagi nihhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...