SYAWAL

Selamat ari raya,
tak lambat kan sy ucap walau pun da setengah bulan SYAWAL 1433 H! Sibuk sangatla saya dengan aktiviti-aktiviti keduniaan ni!
Saya nak mintak maap kat semua, andai ade tersilap kata terkasar bahase @ apa-apa saja yang terguris, menguris dan diguriskan oleh saya! Saya hanya manusia biasa!
hai tok kadi...
lepas khatam
Syawal tahun ni, hampir setiap minggu raya ade yang nikah, yang sedang nikah & akan nikah, saya pun terlibat dalam beberape proses pernikahan itu, amik gambar orang nikah, tgok gambar org nikah ..juga akan bernikah.... waaaa...gitu....Alhamduliilah...InsyAllah! Doakan saya ye!
sehingga kinii sy masih lagi mgigau akan bubur duriyan itu

posing di rumah atim

posing lagi di rumah aida

secret recipe aida

minah2 jubah sempat posing 
lontong yg superb!

ramainyeee anak dara n seorg mak dara n bakal2 mak dara!

Selamat ari raya,
Memang rajin rakan-rakan dan kroni-kroni wat rumah terbuka, saya dan kawan juga dengan terbuka hati membedal segala santapan raya bagi memastikan kelancaran raya bersama-sama ..aiitt cenggitu ya..
Saya juga mendoakan rakan, kroni dan sahabat yang belum bertemu Belahan Jiwa a.k.a Imam Muda Keluarga Anda, moga dipertemukan dengan yang bertanggungjawab, soleh dan kaya lagi hemsem !


M.C: Turun kilogram = bulan Ramadhan, naik berkilo-kilogram = bulan Syawal, haih .. nasib apakah ini....


4 comments:

Anonymous said...

:)

Makcu said...

:)

Paksu said...

jangan lupa jemput :)

Makcu said...

insyAllah...heeeeeee:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...