TENTERAM

ceria buah-buah dia .. rambutan lemau 16 henggit sebakul wow
gua .. yg ado ular .. waahh cunn seyy
udang lagi.. nyaman
mak patahlaa balik.. tertinggal buku bekal air le
tadaaaaa.. nenass ajaib
dari bilik mginap saya... tenteramm kann, kalo kat msia camni, tak bgun tidola
pmandangan aats bukit / gua terkejut
menunggu giliran yaw

pemandangan dr dlm bot nak ke feri yey!

Setelah kami berselirat- selirat kat jalan sekitar Hanoi, kami meneruskan perjalanan ke Ha Long Bay, nak lebih lanjut tau , sila periksa Internet .

Subhanallah tempat dia cantik, sangat TENTERAM , lebih tenteram lagi sal takde matahari pulak hari-hari kami dok atas feri ni, aktiviti atas feri, biasakla makan, ketawa-ketawa, mancing, tai chi, berhenti- panjat gua terkejut atau dalam bahasa penjajah Suprise, ntahla penjajah bagi nama gua terkejut ni, dari gua ni dapatla tengok satu Ha Long Bay dari atas puncak.. mmg terkejut …woooo gayat gak, tapi biasaklaa kawal- kawal pernapasan gitu ! Pas turun mandi –manda air dia.. sejukkk jangan cakap, maka kebiru-biruanla muka, bibir anda bila celupkan diri dalam tasik Ha Long Bay ni! Sekian dari Ha Long Bay, munkin kerana tak berapa sihat, jadi kisah Ha Long Bay takat ni ja ye!,

~sedang mendengar: Senyum-Malque feat Najwa

MC: Terima kasih kerana semua mengambil berat akan diri saya yang tiba-tiba tekehel tangan bila masuk gua terperanjat ni, terima kasih doa, ubat-ubatan dan gurauan manje Dokter kata saya ditegur oleh …….. mmmm ..misteri…

3 comments:

Anonymous said...

awak selamat kan?
Da tak boleh tidur la kat Halong kan

onna187 said...

waduh nasib baik bukan kapal EMOTION yang bocor...kes terbaru 12 mati kapal tenggelam coz krew lupa nak tutup injap air n terus gi tido...jadik air masuk ke kabin..nauzubillah

Makcu said...

Anonymous:syukur sy da balik da...

onna: tulaa.. ya Allah.. slamtkan kite dr blaku pkara2 yg tak dingini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...