RAYA

Eid Mubarak,

Selamat menyambut Aidilfitri.

Selamat Hari RAYA.

Kepada semua rakan-rakan/ sobat-sobat/ taulan-taulan/ pembaca-pembaca belog (ado ka) tidak lupa juga pembaca misteri / peminat –peminat (saya tau anda minat saya, takpe2 saya pun minat anda!)

Maapkan segala tulisan, makian, cacian, gambaran, tendangan, taipan, pukulan, an .. an saya terhadap anda atau anda terasa ka apa, saya hanyalah manusia yang lemah dan lalai jua adanya.

Selamat pulang ke kampong halaman, yang tiada halaman di kampong pun selamat jugakla!

Berhati-hati di jalan raya, anda mampu mengubahnya!(ayat tiru tampak ok!)

~sedang mendengar: Kepulangan yang dinanti-Aman Shah

MC : saya masih lagi tenang dan iklas berada di opis saat2, opis sunyi ni, cuti saya minggu ketiga raya nanti, memang tenang dan iklasssssss!

3 comments:

Unknown said...

selamat hari raya..maaf zahir...batin xde kot..huhu

Anonymous said...

selamat hari raya, nak kuih raya!:P

Makcu said...

edy: selamattttttttt euwwww... ye ye map zahir

anony: takde.. kuih tunjuk ado

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...