AZAM

Saya jarang mempunyai azam untuk tahun baru… tetapi tidak untuk tahun ini …AZAM saya ialah :
a) menjadi seorang yang lebih serius
b) menjadi seorang yang lebih tegas
c) menjadi seorang yang lebih lemah -lembut
d) menjadi seorang yang lebih ….lebih….( anda boleh tolong cadangkan)
e) mencari seseorang yang…hehehhehehee….

Ok, ini azam tahun 2008 [tiru dan tampal dari blog lama]
Azam untuk tahun 2009:
Saya belum fikir lagi, nanti saya fikirkan......ya itula azam saya..
"menjadi seorang yang lebih banyak berfikir dari bermain"

[tolong jangan ragu-ragu mengenai azam saya, anda ada azam keee???]

~ sedang mendengar : That I Would Be Good dari Alanis Morissette

6 comments:

stellarmegumi said...

Saya berazam untuk menunaikan azam2 saya yang masih belum tercapai

Sekian

Anonymous said...

u penah ke ade azam????

Makcu said...

aifa hazwani: waaaaa... kome mmg org yg penuh keazaman.. smoge tcapai..

Anonymous:ahalaaa...terrornyee ko.. aku mmg tak pnah ade azam.. aku main blasah jeeee ape aku nak wat sebenonyee hehehehe...

hamba said...

lebih... terlebih berat badan....

Anonymous said...

i will encouraged you bercinta with human being instead of camera.. i hope that will be your new azam- En Azam-

Makcu said...

hamba: hoho oyerghhh

Anonymous:owh thk u very much...mmmm mmmm mmmm yah thk u...[sentappppp]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...